Zamieszczone notki prasowe pochodzą ze źródeł ogólnodostępnych, zostały przesłane przez rzeczników prasowych lub pobrane z zewnętrznych biur prasowych za zgodą odpowiednich osób.
Manta po raz kolejny na IFA.
Warszawa, 31.08.2015r. - Firma Manta S.A., polski dostawca sprzętu RTV i AGD po raz kolejny wystawcą podczas jednych z największych targów elektroniki użytkowej w Europie.
Public Relations
2015-08-31, 19:25
biuro.biuroprasowe.pl
FoodCare właścicielem znaku towarowego TIGER
Urząd Patentowy potwierdził wcześniejsze prawa firmy FoodCare sp. z o.o. do znaku towarowego z elementem TIGER.
W wyniku decyzji Urzędu Patentowego Rzeczpospolitej Polskiej z dnia 5 sierpnia 2015 roku pierwszeństwo do znaku towarowego z elementem TIGER tj. do BLACK TIGER i WILD TIGER na terytorium Polski dla napojów bezalkoholowych przysługuje firmie Foodcare Sp. z o.o. - jednemu z wiodących producentów branży spożywczej w Polsce. Decyzje te są ostateczne i wykonalne.
Public Relations
2015-08-27, 16:00
biuro.biuroprasowe.pl
Pieskie życie
W ubiegłym roku samorządy przeznaczyły 135 milionów na rzecz wyłapania i utrzymania bezpańskich zwierząt. Jak wynika z badania przeprowadzonego w ramach programu „Obywatele dla Demokracji” wśród ponad 2100 gmin w Polsce, 84 tysiące bezpańskich psów zostało objęte akcją pomocową. Biorąc pod lupę efekty działań, nie można jednak mówić o znacznej poprawie sytuacji bezdomnych czworonogów. 
Public Relations
2014-11-13, 19:44
biuro.biuroprasowe.pl
Prewencja przed zjawiskiem mobbingu w miejscu pracy
Pojawienie się zjawiska mobbingu w firmie wiąże się z wieloma negatywnymi konsekwencjami. Cierpi nie tylko ofiara, lecz także wizerunek firmy, marka przedsiębiorstwa, pracownicy oraz cała organizacja (spada wydajność pracy, złe relacje, utrata wartościowych pracowników i wiele innych). Są jednak metody by takich sytuacji uniknąć.
Public Relations
2014-10-02, 22:40
biuro.biuroprasowe.pl
Żywiec wskrzesza Kronikę Filmową
Polska Kronika Filmowa przez pięćdziesiąt lat rejestrowała naszą rzeczywistość, a używane
Public Relations
2014-08-12, 11:04
biuro.biuroprasowe.pl
Abbey House Group przejmuje najstarszy, amerykański magazyn o sztuce ARTnews i zmienia nazwę na ARTNEWS S.A.
Abbey House Group S.A. przejęło najstarszy i największy magazyn o sztuce na świecie – ARTnews, z globalną dystrybucją i miesięczną sprzedażą wynoszącą ponad 60 tys. egzemplarzy. Transakcja jest największą akwizycją tytułu medialnego dokonaną przez polską firmę na międzynarodowym rynku prasowym. WZA zdecydowało również o zmianie nazwy polskiej firmy na ARTNEWS S.A.
Public Relations
2014-07-07, 22:43
biuro.biuroprasowe.pl
Profesjonaliści na rzecz Fundacji "Projekt ARCHE"
Fundacja Projekt ARCHE nawiązała współpracę ze specjalistami świadczącymi usługi fotograficzne oraz filmowe.  Na początku 2015 roku będzie można zobaczyć pierwszy efekt wspólnego przedsięwzięcia.
Public Relations
2014-05-18, 22:35
biuro.biuroprasowe.pl
15 sekund dla nauki
„15 sekund dla nauki” to inicjatywa King Abdulaziz City for Science and Technology (KACST) – niezależnej organizacji naukowej promującej naukę i rozwój technologiczny w Arabii Saudyjskiej. Koncepcja 150 animowanych filmów trwających około 15 sekund każdy została opracowana w Polsce, przez firmę i3D z Gliwic. Prosty przekaz emitowany na telebimach w przestrzeni publicznej Rijadu w kolorowej formie przyciąga uwagę zarówno dzieci jak i dorosłych. Animacje przedstawiają ciekawostki z zakresu chemii, biologii, matematyki, technologii i fizyki. W ciągu kilkunastu sekund można dowiedzieć się jak szybko działa mózg człowieka, czym jest liczba π i w co zamieni się grafit pod wysokim ciśnieniem.
Public Relations
2014-05-07, 22:58
biuro.biuroprasowe.pl
Świeża jak wiosna, gorąca jak lato
Marcowa kampania Domino’s Pizza, której hasło marketingowe brzmiało „Świeża jak wiosna, gorąca jak lato“ obejmowała nośniki outdoor i internet. To już druga w tym roku kampania, mająca na celu wyróżnienie Domino’s na tle konkurencji. Razem z marcową kampanią została wdrożona nowa promocja „Duża Pizza Dnia“, która potrwa do 4 maja.
Public Relations
2014-04-23, 10:09
biuro.biuroprasowe.pl
White Magick odbuduje markę Tonsil
White Magick świadczyć będzie usługi z zakresu PR oraz marketingu dla firmy Tonsil. Umowa o współpracy przewiduje podjęcie działań zmierzających do odbudowy pozycji producenta na rynku.
Public Relations
2013-12-03, 23:17
biuro.biuroprasowe.pl
Polska marka ZINA sponsorem Turnieju im. Jana Pawła II.
Polska marka ZINA sponsorem Turnieju im. Jana Pawła II.
Public Relations
2013-09-03, 22:16
biuro.biuroprasowe.pl
5 powodów dla których powinieneś mieć zabezpieczenie antywirusowe w urządzeniach mobilnych
Marken Systemy Antywirusowe dystrybutor rozwiązań Home&SOHO oraz Business firmy Bitdefender informuje - Gdybyś miał możliwość zabrania ze sobą tylko jednej rzeczy na bezludną wyspę, co by to było?
Public Relations
2013-08-31, 21:53
biuro.biuroprasowe.pl
Fortuna sprzyjała Radkowi Kęsy w biegu po marzenia
Po 12 dniach próby swoich umiejętności, Radosław Kęsy osiągnął upragniony cel. To właśnie w piątek, 23 sierpnia, 21–letni miłośnik biegania pokonał finalny odcinek trasy z Karwi do Władysławowa. Marzeniem biegacza było przebycie ponad 300 KM terenów polskiego wybrzeża. Śmiałkowi udało się tego dokonać w zaledwie 12 dni! W realizacji marzenia Radka pomógł wyłączny sponsor wydarzenia, FORTUNA online zakłady bukmacherskie.
Public Relations
2013-08-29, 21:29
biuro.biuroprasowe.pl
10 urodziny firmy redcoon
W tym roku firma redcoon świętuje swoje 10 urodziny. Dokładnie w 2003 roku, w Aschaffenburgu powstał pierwszy sklep redcoon. W początkowy skład grupy weszły takie państwa jak Niemcy, Austria i Hiszpania. Kolejno dołączały do nich w latach 2004-2006 Portugalia, Holandia i Belgia, a między latami 2008 - 2010 Włochy, Polska, Dania oraz Francja. Obecnie redcoon posiada swoje oddziały już w dziesięciu europejskich krajach. Polski oddział został utworzony w 2008 roku i od tego momentu rozwija się dynamicznie wzmacniając swoją pozycję silnego gracza na rynku e-commerce. Dzięki temu zdobył również pozycję stabilnego pracodawcy.
Public Relations
2013-04-10, 11:03
Biuro prasowe dostarcza WhitePress
Copyright © 2015-2024.  Dla dziennikarzy | Zgoda cookies
Strona, którą przeglądasz jest dedykowaną podstroną serwisu biuroprasowe.pl, administrowaną w zakresie umieszczanych na niej treści przez danego użytkownika usługi Wirtualnego biura prasowego, oferowanej przez WhitePress sp. z o.o. z siedzibą w Bielsku–Białej.

WhitePress sp. z o.o. nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz odesłania do innych stron internetowych zamieszczone na podstronach serwisu przez użytkowników Wirtualnego biura prasowego lub zaciągane bezpośrednio z innych serwisów, zgodnie z wybranymi przez tych użytkowników ustawieniami.

W przypadku naruszenia przez takie treści przepisów prawa, dóbr osobistych osób trzecich lub innych powszechnie uznanych norm, podmiotem wyłącznie odpowiedzialnym za naruszenie jest dany użytkownik usługi, który zamieścił przedmiotową treść na dedykowanej podstronie serwisu.