Zamieszczone notki prasowe pochodzą ze źródeł ogólnodostępnych, zostały przesłane przez rzeczników prasowych lub pobrane z zewnętrznych biur prasowych za zgodą odpowiednich osób.
ING Bank Śląski dystansuje się od Marka Kondrata
- Marek Kondrat wyraża swoje prywatne poglądy. Nie angażujemy się w politykę i nie popieramy żadnej opcji politycznej - informuje oficjalne konto ING Banku Śląskiego na Twitterze. To komentarz banku na udział znanego aktora w krakowskim marszu Komitetu Obrony Demokracji. Organizacja ta sprzeciwia się polityce obecnego rządu, który chce wprowadzić m.in podatek bankowy.
Marketing
2015-12-20, 21:55
biuro.biuroprasowe.pl
SmartWakacje Polaków
Smartfon to urządzenie wielozadaniowe. Do jakich zadań specjalnych przydaje się nam w czasie wakacji? Sprawdź na infografice o SmartWakacjach Polaków!
Marketing
2015-09-07, 12:47
biuro.biuroprasowe.pl
Mistrzowie Świata promują mistrzowską ofertę Mix w Plusie
Od 24 sierpnia startują nowe kampanie reklamowe Plusa z udziałem siatkarskiej reprezentacji Polski. Jako pierwsza pojawia się komunikacja oferty JA+ MISTRZOWSKI MIX.
Marketing
2015-08-24, 20:38
biuro.biuroprasowe.pl
Agencja BE7 zmienia wizerunek BOLS Platinum
CEDC International działając z Agencją Kreatywną BE7 wprowadza swój produkt klasy premium - wódkę BOLS Platinum, na zupełnie nowy poziom postrzegania.
Marketing
2015-07-22, 13:39
biuro.biuroprasowe.pl
Pół miliona „Tojatoty” dla klientów saloników
500 000 egzemplarzy bezpłatnego magazynu „Tojatoty. Lato 2015” zostanie rozprowadzonych podczas wakacji w wybranych punktach należących do sieci handlowej Kolportera. Czasopismo otrzymają klienci, którzy kupią jeden z magazynów lifestylowych.
Marketing
2015-07-13, 09:13
biuro.biuroprasowe.pl
Eventim.pl świętuje 10. urodziny
Dystrybutor biletów na koncerty, festiwale, imprezy sportowe i kulturalne, firma Eventim.pl obchodzi w tym roku swój 10. jubileusz działania na polskim rynku. Z tej okazji podsumowuje rynek wydarzeń muzycznych w autorskim programie EVENT realizowanym przy współpracy z portalem cgm.pl. Eventim.pl zaprasza również fanów na Plac Zabaw nad Wisłą w ramach festiwalu „Lado w mieście”, którego jest partnerem.
Marketing
2015-07-02, 10:47
biuro.biuroprasowe.pl
Wykorzystaj potencjał maili transakcyjnych
Mail transakcyjny to specyficzny typ wiadomości e-mail, który jest automatycznie aktywowany przez zapytania użytkowników przekazywane  systemom sklepowymi rezerwacyjnym, portalom internetowym, społecznościowym lub innym porównywalnym systemom.
Marketing
2015-06-29, 13:51
biuro.biuroprasowe.pl
Maile Follow-up: Jak odzyskać porzucone koszyki?
Średni wskaźnik porzucenia koszyka to 69% (Baymard Institute).
Marketing
2015-06-29, 13:50
biuro.biuroprasowe.pl
Delecta i Bakalland tworzą „Wielką Księgę z Wypiekami“
Delecta i Bakalland zapraszają konsumentów do współtworzenia „Wielkiej Księgi z Wypiekami”. Do końca lipca  potrwa akcja promocyjna pod hasłem „Festiwal Wypieków”, podczas której zostanie wybranych 100 najlepszych przepisów na słodkie ciasta i ciasteczka. Nagrodzone receptury oraz związane z nimi historie i anegdoty złożą się na książkę kulinarną, która trafi na rynek już tej jesieni.
Marketing
2015-06-26, 12:13
biuro.biuroprasowe.pl
Międzynarodowe prezentacje w Promotechu
Dystrybutorzy z całego świata przez kilka dni uczestniczyli w warsztatach i spotkaniach w białostockim Promotechu. To pierwszy taki zjazd w historii firmy.
Marketing
2015-06-25, 21:41
biuro.biuroprasowe.pl
Casting do Elite Model Look Poland 2015 w Poznań City Center
Światowe wybiegi, stroje od największych projektantów i kariera modelki na miarę Gisel Bundchen czy Sigrid Argen to marzenia wielu nastolatek. Już 21 czerwca br. w Poznań City Center odbędzie się casting do ELITE MODEL LOOK POLAND. Poznań to jedno z wybranych polskich miast, w którym organizatorzy tegorocznej edycji tego prestiżowego międzynarodowego konkursu poszukiwać będą przyszłych top modelek.
Marketing
2015-06-16, 16:18
biuro.biuroprasowe.pl
Oranżada Hellena w roztańczonym finale You Can Dance!
Za nami wielki finał ósmej edycji show You Can Dance – Po Prostu Tańcz! Dzień Dziecka okazał się niezwykle szczęśliwy dla Mateusza Sobecko, który w ostatnich pokazach tanecznych był po prostu bezkonkurencyjny. W finale programu uczestników orzeźwiała Oranżada Hellena – sponsor tegorocznej edycji.  
Marketing
2015-06-03, 23:05
biuro.biuroprasowe.pl
e-handel dla użytkowników programów InsERT
InsERT – lider sprzedaży wśród producentów systemów dla MSP – wprowadza na rynek rozwiązanie dające setkom tysięcy firm dostęp do e-biznesu. Aplikacja vendero umożliwia posiadaczom systemu InsERT GT lub InsERT nexo założenie sklepu internetowego, witryny z ofertą lub firmowego serwisu WWW.
Marketing
2015-05-27, 21:43
biuro.biuroprasowe.pl
Sales Concept podbija outsourcingową Polskę
W ostatnim półroczu 2014 r. otwartych zostało aż 8 centrów, a w 2015 planowanych jest powstanie kolejnych 7 placówek. Obecnie Sales Concept koncentruje swoją działalność na terenie południowej Polski, gdzie w dotychczasowych centrach zatrudnionych jest już około 250 osób, a blisko połowa pracowników to osoby posiadające orzeczenie o niepełnosprawności. Docelowo w placówkach Sales Concept zatrudnionych ma być ponad 2000 pracowników.
Marketing
2015-04-23, 15:34
biuro.biuroprasowe.pl
Coty Inc. Reports Employment Inducement Award
Coty (NYSE: COTY) (the “Company”) announced today, pursuant to NYSE Rule 303A.08, that it has granted employment inducement awards to Elio Leoni Sceti and Camillo Pane, who have been announced as the Company’s new Chief Executive Officer and EVP of Category Development, respectively. Their appointments are anticipated to be effective in July.
Marketing
2015-04-20, 19:47
biuro.biuroprasowe.pl
Nowy Król Smaku wśród wódek
CEDC odświeża swój produkt premium – wódkę BOLS Platinum. Za relaunchem marki stoi trójmiejska Agencja Kreatywna BE7, odpowiedzialna za kompleksowe opracowanie nowej koncepcji i przełożenie jej na zróżnicowane nośniki.
Marketing
2015-04-20, 19:43
biuro.biuroprasowe.pl
Senior też klient Dojrzały target dla marketera
Piękne 80-letnie modelki promujące najnowszą kolekcję Dolce&Gabana, czy urodzona w 1934 roku Helena Norowicz prezentująca ubrania marki BOHOBOCO – to przykłady kampanii reklamowych, które przełamują stereotypy i zwiastują nowy trend. Silver economy nadchodzi, seniorzy stają się jedną z ważniejszych grup docelowych wielu usług i produktów, a marketerzy zastanawiają się, jak do nich skutecznie dotrzeć z przekazem reklamowym.
Marketing
2015-04-16, 17:58
biuro.biuroprasowe.pl
Monika Szklarz dołącza do biura prasowego Turner Broadcasting System Polska
Od kwietnia 2015 r. za komunikację i PR kanałów rozrywkowych Cartoon Network, Boomerang i TCM będzie odpowiedzialna Monika Szklarz.
Marketing
2015-04-16, 11:10
biuro.biuroprasowe.pl
RAPORT - Ekspansja języków w krajobrazie internetowym
Bruksela, 22. września 2014 r. – „Tylko poprzez propagowanie wielojęzyczności w dostępie do Internetu możemy nadać praktyczne znaczenie naszemu rozumieniu Internetu jako prawdziwie globalnego i powszechnie dostępnego środowiska” – stwierdza  Neelie Kroes, Wiceprzewodnicząca Komisji Europejskiej, we wstępie do  World Report Internationalised Domain Names  (IDN) z 2014 roku, opracowanego przez EURid i UNESCO we współpracy z firmą Verisign i regionalnymi zrzeszeniami rejestrów krajowych domen najwyższego poziomu (CENTR, LACTLD, APTLD i AFTLD).
Marketing
2014-10-09, 20:22
biuro.biuroprasowe.pl
Żywiec i Discovery prezentują piwne dziedzictwo marki w nowej kampanii
Piwo Żywiec swój niezmienny, zawsze doskonały smak zawdzięcza zaangażowaniu tworzących go ludzi, bogatej historii marki i przede wszystkim wyjątkowemu miejscu, w którym powstaje. W swojej najnowszej kampanii reklamowej stworzonej we współpracy z działem Brand Partnership Discovery Media, Żywiec przybliża konsumentom swoje dziedzictwo i po raz kolejny odkrywa przed nimi bogactwo piwnego świata. Pierwszy spot opowiadający o niezwykłym miejscu, w którym znajduje się Arcyksiążęcy Browar został wyemitowany 3 października br.
Marketing
2014-10-07, 16:34
biuro.biuroprasowe.pl
JCommerce w Poznaniu – nowe biuro i kilkadziesiąt miejsc pracy dla specjalistów IT
Programowanie, projektowanie, doradztwo i wdrażanie innowacyjnych rozwiązań informatycznych – oto, czym od 2005 roku zajmuje się JCommerce. Dynamicznie rozwijająca się firma z werwą wkracza na poznański rynek, który nie bez powodu uznawany jest obecnie za jeden z najlepiej rokujących w dziedzinie usług informatycznych. Nowym pracownikom udostępnione zostaną powierzchnie biurowe w sześciokondygnacyjnym obiekcie przy ulicy Rataje 164.
Marketing
2014-09-27, 22:47
biuro.biuroprasowe.pl
Fabryka e-biznesu przejęła mielecką agencję OCTOMedia
Mielecka agencja OCTOMedia po licznych rozmowach i negocjacjach, z dniem 01.09.2014r.  przyłączyła się do rzeszowskiej agencji Fabryka e-biznesu Sp. z o.o. (FEB). Negocjacje zakończyły się sukcesem, gdyż wizja obu firm w pełni pokrywała się.
Marketing
2014-09-25, 19:19
biuro.biuroprasowe.pl
Delecta reklamuje Łatwe ciacho
Pod hasłem Łatwe ciacho zawsze pod ręką! 15 września br. startuje telewizyjna odsłona kampanii reklamowej pierwszego na polskim rynku ciasta z mikrofalówki, firmowanego marką Delecta. Dodatkowe działania obejmą Internet i punkty sprzedaży.
Marketing
2014-09-12, 19:53
biuro.biuroprasowe.pl
Pomaganie w rytmie RAP
W ubiegłą sobotę odbyły się zdjęcia do nowego teledysku rapera Gorzkiego z płyty „Inter Arma Caritas”, z której dochód ze sprzedaży w całości przeznaczony jest na terapię dzieci dotkniętych autyzmem, objętych opieką fundacji Nowa Nadzieja.
Marketing
2014-09-11, 21:30
Biuro prasowe dostarcza WhitePress
Copyright © 2015-2024.  Dla dziennikarzy | Zgoda cookies
Strona, którą przeglądasz jest dedykowaną podstroną serwisu biuroprasowe.pl, administrowaną w zakresie umieszczanych na niej treści przez danego użytkownika usługi Wirtualnego biura prasowego, oferowanej przez WhitePress sp. z o.o. z siedzibą w Bielsku–Białej.

WhitePress sp. z o.o. nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz odesłania do innych stron internetowych zamieszczone na podstronach serwisu przez użytkowników Wirtualnego biura prasowego lub zaciągane bezpośrednio z innych serwisów, zgodnie z wybranymi przez tych użytkowników ustawieniami.

W przypadku naruszenia przez takie treści przepisów prawa, dóbr osobistych osób trzecich lub innych powszechnie uznanych norm, podmiotem wyłącznie odpowiedzialnym za naruszenie jest dany użytkownik usługi, który zamieścił przedmiotową treść na dedykowanej podstronie serwisu.