Świeża jak wiosna, gorąca jak lato
Marcowa kampania Domino’s Pizza, której hasło marketingowe brzmiało „Świeża jak wiosna, gorąca jak lato“ obejmowała nośniki outdoor i internet. To już druga w tym roku kampania, mająca na celu wyróżnienie Domino’s na tle konkurencji. Razem z marcową kampanią została wdrożona nowa promocja „Duża Pizza Dnia“, która potrwa do 4 maja.
2014-04-23, 10:09

Marcowa kampania skierowana była zarówno do dotychczasowych, jak i potencjalnych klientów marki Domino’s. Głównym przekazem był gwarantowany krótki czas oczekiwania na dowóz, który sprawia, że dostarczona pizza jest nadal gorąca - jak lato! Reklamy można było z

obaczyć na billboardach, nośnikach city i backlight. Kampania obejmowała również działania digital.

Przy okazji wsponianej kampanii, Domino’s Pizza wprowadziła nową ofertę: „Duża Pizza Dnia“. W jej ramach klienci mogą każdego dnia zamówić inny rodzaj pizzy w atrakcyjnej cenie - 29,90 zł. W poniedziałki proponowana jest pizza Pepperonii, we wtorki Meat Lovers, w środy Farmhouse, w czwartki Domino’s Pepperoni, w piątki Hawajska, w soboty Texas BBQ, a w niedziele Mexicana. Komunikacja nowej oferty wspierana jest przez spot reklamowy na kanale YouTube. „Dużą pizzę dnia” można zamawiać zarówno poprzez www.dominospizza.pl, jak i nowoczesną aplikację mobilną dostępną dla systemu Android oraz iOS.  Domino's Pizza udostępnia także klientom unikalne narzędzie Pizza Tracker, dzięki któremu można śledzić stan zamówienia od momentu przygotowania pizzy, aż do dostarczenia przez kuriera.

KONTAKT / AUTOR
Archiwum i notki ogólnodostępne
Źródło podane na dole notki prasowej.
Dane z firm zewnętrznych.
POBIERZ JAKO WORD
Pobierz .docx
Biuro prasowe dostarcza WhitePress
Copyright © 2015-2024.  Dla dziennikarzy
Strona, którą przeglądasz jest dedykowaną podstroną serwisu biuroprasowe.pl, administrowaną w zakresie umieszczanych na niej treści przez danego użytkownika usługi Wirtualnego biura prasowego, oferowanej przez WhitePress sp. z o.o. z siedzibą w Bielsku–Białej.

WhitePress sp. z o.o. nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz odesłania do innych stron internetowych zamieszczone na podstronach serwisu przez użytkowników Wirtualnego biura prasowego lub zaciągane bezpośrednio z innych serwisów, zgodnie z wybranymi przez tych użytkowników ustawieniami.

W przypadku naruszenia przez takie treści przepisów prawa, dóbr osobistych osób trzecich lub innych powszechnie uznanych norm, podmiotem wyłącznie odpowiedzialnym za naruszenie jest dany użytkownik usługi, który zamieścił przedmiotową treść na dedykowanej podstronie serwisu.