10 urodziny firmy redcoon
W tym roku firma redcoon świętuje swoje 10 urodziny. Dokładnie w 2003 roku, w Aschaffenburgu powstał pierwszy sklep redcoon. W początkowy skład grupy weszły takie państwa jak Niemcy, Austria i Hiszpania. Kolejno dołączały do nich w latach 2004-2006 Portugalia, Holandia i Belgia, a między latami 2008 - 2010 Włochy, Polska, Dania oraz Francja. Obecnie redcoon posiada swoje oddziały już w dziesięciu europejskich krajach. Polski oddział został utworzony w 2008 roku i od tego momentu rozwija się dynamicznie wzmacniając swoją pozycję silnego gracza na rynku e-commerce. Dzięki temu zdobył również pozycję stabilnego pracodawcy.
2013-04-10, 11:03

Od 2011 roku sieć sklepów redcoon jest częścią grupy Media-Saturn-Holding. Dzięki wysokim standardom obsługi Klienta, dbałości o szeroki asortyment towaru oraz niskie ceny, sklep redcoon szybko zajął wysokie miejsce wśród sklepów z elektroniką użytkową

Sklepy redcoon to obecnie ponad 3,2 miliona zadowolonych klientów w całej Europie, a ich liczba codziennie rośnie. W ciągu miesiąca wysyłanych jest ponad 200000 produktów, magazynowanych w nowym centrum logistycznym o powierzchni 58000 m². Specjalnie dobrany i przeszkolony personel z wielką dbałością obsługuje wszystkich onlinowych Klientów. Oferowane w redcoon towary są doskonałej jakości, a specjaliści do spraw zakupów dbają o to, by były to marki topowe, cieszące się największym zainteresowaniem i zaufaniem wśród Klientów. Pod koniec ubiegłego roku do oferty sklepu zostały włączone również książki, cieszące się coraz większym zainteresowaniem.

Celem firmy redcoon  jest dążenie do perfekcji w przyjmowaniu i realizowaniu zamówień od Klientów, optymalizacja Obsługi Klienta oraz dalsza ekspansja na rynki europejskie, a tym samym stanie się jednym z wiodących sklepów online w Europie.

Z okazji 10 urodzin, sklep redcoon.pl przygotował dla swoich klientów mnóstwo atrakcji, m.in. czwartkowe promocje HOT DEAL, rabaty i gratisy oraz urodzinowy konkurs. Zmianom uległy także logotypy wszystkich oddziałów redcoon. Celem tego rebrandingu było odświeżenie wizerunku sklepów redcoon jako nowy wymiar rozpoznawalności marki oraz informacja o tym, że sieć sklepów wciąż się rozwija, dostosowuje do potrzeb Klientów i podąża z duchem czasu.

Świętuj z redcoon!

redcoon.pl

KONTAKT / AUTOR
Archiwum i notki ogólnodostępne
Źródło podane na dole notki prasowej.
Dane z firm zewnętrznych.
POBIERZ JAKO WORD
Pobierz .docx
Biuro prasowe dostarcza WhitePress
Copyright © 2015.  Dla dziennikarzy