Mistrzowie Świata promują mistrzowską ofertę Mix w Plusie
Od 24 sierpnia startują nowe kampanie reklamowe Plusa z udziałem siatkarskiej reprezentacji Polski. Jako pierwsza pojawia się komunikacja oferty JA+ MISTRZOWSKI MIX.
2015-08-24, 20:38

Plus i siatkówka to niemal synonim. W trakcie 17. lat zaangażowania Plusa piłka siatkowa zyskała status narodowego sportu Polaków. Dzięki Telewizji Polsat mecze siatkówki oglądają całe rodziny, a dyscyplina kojarzy się ze świetną zabawą i rozrywką oraz największymi sukcesami na arenie międzynarodowej.

Teraz mistrzowska oferta Plusa otrzymała mistrzowskie wsparcie reklamowe. Udzielają go Reprezentanci Polski i aktualni Mistrzowie Świata w piłce siatkowej mężczyzn, a wszystko to wiąże się z początkiem jakże ważnego sezonu przedolimpijskiego i udziałem naszych zawodników w Pucharze Świata oraz Mistrzostwach Europy oraz kwalifikacjami na Igrzyska.

Jako pierwsza startuje dziś komunikacja oferty JA+ Mix, a już we wrześniu pojawią się reklamy kolejnych ofert. W okraszonych humorem spotach z udziałem naszych reprezentantów przedstawione będą korzyści posiadania usług Plusa. Filmy te będą spójne z formatem aktualnej platformy komunikacyjnej „JA+".

O swoich wrażeniach z planu zdjęciowego mówi Michał Kubiak, kapitan Reprezentacji Polski w piłce siatkowej mężczyzn – „Pierwszy raz miałem okazję wziąć udział w takim przedsięwzięciu. Bardzo dobrze wspominam współpracę na planie z całą ekipą oraz zabawne momenty z kręcenia scenek, jak te kiedy Fabian Drzyzga miał problemy żeby powiedzieć „Dynamo Dudki".

Mateusz Mika, przyjmujący polskiej reprezentacji będący twarzą kampanii Mix, dodaje – „To było nowe, ciekawe doświadczenie – zobaczyć jak się robi takie spoty od kuchni. Warto było wziąć w tym udział. Najtrudniej było wytrzymać, patrząc koledze w twarz, kiedy on gra. Nie mogliśmy tego dograć bo się śmialiśmy."

Autorem kreacji nowej komunikacji jest agencja Scholz&Friends. Spoty reżyserował Bartosz Prokopowicz, a autorami scenariuszy są Weronika Zielińska i Agnieszka Niska-Wójcik. Za produkcję odpowiada Ryszard Kłosowski i TFP, a postprodukcję powierzono Rio de Post. Kampanie planuje Media Direction i będą one miały miejsce w stacjach telewizyjnych, Internecie oraz  na nośnikach zewnętrznych.

Spot reklamowy pt. „Szatnia" promujący od dziś ofertę JA+ MISTRZOWSKI MIX z markowym smartfonem za 1 zł już w doładowaniu 30 zł miesięcznie jest dostępny pod linkiem: https://www.youtube.com/watch?v=spRXm48a-6Y

źródło: biuroprasowe.plus.pl

KONTAKT / AUTOR
Archiwum i notki ogólnodostępne
Źródło podane na dole notki prasowej.
Dane z firm zewnętrznych.
POBIERZ JAKO WORD
Pobierz .docx
Biuro prasowe dostarcza WhitePress
Copyright © 2015.  Dla dziennikarzy