Pół miliona „Tojatoty” dla klientów saloników
500 000 egzemplarzy bezpłatnego magazynu „Tojatoty. Lato 2015” zostanie rozprowadzonych podczas wakacji w wybranych punktach należących do sieci handlowej Kolportera. Czasopismo otrzymają klienci, którzy kupią jeden z magazynów lifestylowych.
2015-07-13, 09:13

Magazyn „Tojatoty” adresowany jest do czytelników preferujących nowoczesny i zdrowy styl życia. Na jego łamach publikowane są teksty poświęcone modzie, urodzie, motoryzacji, psychologii, podróżom i kulinariom. – Darmowy egzemplarz „Tojatoty” otrzymają klienci, którzy kupią w punkcie naszej sieci jedno z wybranych lifestylowych czasopism – informuje Piotr Lech, w Kolporterze menadżer ds. promocji.

Magazyn będzie wydawany – do końca sierpnia br. lub do wyczerpania się nakładu – w 500 salonikach prasowych Kolportera i salonach Top-Press, zlokalizowanych w dużych i średnich miastach.

Kolporter jest największym dystrybutorem prasy w Polsce. Oferuje kompleksową obsługę punktów handlowych i sieci sprzedaży oraz świadczy usługi logistyczne i reklamowe. Spółka zbudowała największą w Polsce, zlokalizowaną w sklepach detalicznych, sieć ponad 25 tysięcy terminali do sprzedaży doładowań prepaid. Terminale realizują również płatności i usługi elektroniczne. Kolporter jest właścicielem 820 saloników prasowych i 192 salonów Top-Press.

Biuro Prasowe Kolportera

KONTAKT / AUTOR
Archiwum i notki ogólnodostępne
Źródło podane na dole notki prasowej.
Dane z firm zewnętrznych.
POBIERZ JAKO WORD
Pobierz .docx
Biuro prasowe dostarcza WhitePress
Copyright © 2015-2024.  Dla dziennikarzy
Strona, którą przeglądasz jest dedykowaną podstroną serwisu biuroprasowe.pl, administrowaną w zakresie umieszczanych na niej treści przez danego użytkownika usługi Wirtualnego biura prasowego, oferowanej przez WhitePress sp. z o.o. z siedzibą w Bielsku–Białej.

WhitePress sp. z o.o. nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz odesłania do innych stron internetowych zamieszczone na podstronach serwisu przez użytkowników Wirtualnego biura prasowego lub zaciągane bezpośrednio z innych serwisów, zgodnie z wybranymi przez tych użytkowników ustawieniami.

W przypadku naruszenia przez takie treści przepisów prawa, dóbr osobistych osób trzecich lub innych powszechnie uznanych norm, podmiotem wyłącznie odpowiedzialnym za naruszenie jest dany użytkownik usługi, który zamieścił przedmiotową treść na dedykowanej podstronie serwisu.