Mike Tyson prezentuje Filmową Promocje Marki BLACK
Właśnie wystartowała nowa, filmowa kampania napojów energetycznych Black. Producent – firma FoodCare przygotowała aż 30 mln promocyjnych opakowań, na których znajdują się kody umożliwiające bezpłatne obejrzenie dowolnego filmu w serwisie www.black.vod.pl. Wśród propozycji przeważa mocne, męskie kino. O promocji informować będą liczne spoty emitowane w telewizji oraz w internecie.
2015-08-27, 16:07

Limitowana seria napojów będzie dostępna do połowy października br. Klienci rozpoznają ją na sklepowych półkach dzięki zmienionej szacie graficznej – puszki i butelki z kodami umożliwiającymi bezpłatne odtworzenie filmu zostaną oznaczone rysunkiem filmowej kliszy. Promocją objęte zostaną wszystkie napoje z linii Black Energy Drink (Classic, Mojito, Wild Orange, Sex Energy, Zero Sugar w puszkach oraz Classic w butelkach 0,5 l i 1 l); kody będzie można znaleźć także na produktach z serii Black Vitamin Power (Magnesium, Natural Caffeine, Power-C, Vitamins&Minerals). Na puszkach kody znajdą się pod zawleczką, a na butelkach – na spodzie zakrętki. Promocyjny kod uprawnia do bezpłatnego obejrzenia jednego z 50 topowych tytułów kina polskiego i amerykańskiego, zebranych w dedykowanym serwisie na stronie www.black.vod.pl.

- Propozycja filmowa jest równie wyjątkowa, jak nasz produkt. Black to napój, który zawsze zapewnia niezwykłe emocje i zastrzyk pozytywnej energii, niezbędnej do podejmowania wyzwań i mocnego doświadczania życia. Zaproponowana przez nas kolekcja filmowa jest odzwierciedleniem takich właśnie doznań – nie zabraknie w niej pięknych kobiet, szybkich samochodów oraz dynamicznej fabuły pełnej napięcia i zwrotów akcji. Jako lider na rynku napojów energetycznych w Polsce wciąż nie zwalniamy tempa – mówi Paulina Włodarska- Grodzińska - Dyrektor Marketingu FoodCare.

Jak zawsze wyrazisty i elektryzujący klip zapowiadający nową promocję Blacka firmuje Mike Tyson. Spot będzie emitowany w kanałach TVN, stacjach muzycznych (4 FUN TV, MTV Polska, VIVA Polska, Eska TV) oraz w serwisach VOD (Vod.pl, Player.pl), na portalu Onet.pl i w mediach społecznościowych. W trakcie intensywnej kampanii zaplanowano aż 4378 emisji telewizyjnych i prawie 13 milionów odsłon spotu w internecie.

źródło: Compass PR

KONTAKT / AUTOR
Archiwum i notki ogólnodostępne
Źródło podane na dole notki prasowej.
Dane z firm zewnętrznych.
POBIERZ JAKO WORD
Pobierz .docx
Biuro prasowe dostarcza WhitePress
Copyright © 2015-2024.  Dla dziennikarzy
Strona, którą przeglądasz jest dedykowaną podstroną serwisu biuroprasowe.pl, administrowaną w zakresie umieszczanych na niej treści przez danego użytkownika usługi Wirtualnego biura prasowego, oferowanej przez WhitePress sp. z o.o. z siedzibą w Bielsku–Białej.

WhitePress sp. z o.o. nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz odesłania do innych stron internetowych zamieszczone na podstronach serwisu przez użytkowników Wirtualnego biura prasowego lub zaciągane bezpośrednio z innych serwisów, zgodnie z wybranymi przez tych użytkowników ustawieniami.

W przypadku naruszenia przez takie treści przepisów prawa, dóbr osobistych osób trzecich lub innych powszechnie uznanych norm, podmiotem wyłącznie odpowiedzialnym za naruszenie jest dany użytkownik usługi, który zamieścił przedmiotową treść na dedykowanej podstronie serwisu.