Eventim.pl świętuje 10. urodziny
Dystrybutor biletów na koncerty, festiwale, imprezy sportowe i kulturalne, firma Eventim.pl obchodzi w tym roku swój 10. jubileusz działania na polskim rynku. Z tej okazji podsumowuje rynek wydarzeń muzycznych w autorskim programie EVENT realizowanym przy współpracy z portalem cgm.pl. Eventim.pl zaprasza również fanów na Plac Zabaw nad Wisłą w ramach festiwalu „Lado w mieście”, którego jest partnerem.
2015-07-02, 10:47

Na jakim etapie jest polski rynek wydarzeń muzycznych oraz jakie są fakty i mity krążące na temat realizacji dużych wydarzeń rozrywkowych – na te i inne pytania odpowiada nowy program EVENT dostępny w kanale Eventim.pl na YouTube oraz na portalu muzycznym cgm.pl.

- Jesteśmy obecni na polskim rynku już od 10 lat. Z pomysłem stworzenia cyklu z udziałem oragnizatorów, przedstawicieli świata festiwali i twórców wydarzeń muzycznych nosiliśmy się już od dawna, bo każdy z nas raz na jakiś czas bierze udział w takich eventach, a mało osób wie jak się je produkuje, ile osób za nimi stoi, kto i ile pracy musi wykonać, by kiedyś na jakimś polu, lotnisku czy stadionie stanęła scena, barierki i kasa, by przyjechały wielkie gwiazdy. Dziesięć lat działania to dobry moment, by pewne zjawiska podsumować – mówi Maciej Piasecki z firmy Eventim.pl. 

Raz w tygodniu dziennikarze prowadzący program - Gabi Drzewiecka, związana z radiem ZET Chilli i Dzień Dobry TVN oraz Artur Rawicz - współpracujący z portalem cgm.pl goszczą w warszawskiej kawiarni Hard Rock Cafe lub klubie Stodoła organizatorów największych imprez i festiwali w kraju. W programie wystąpili już m. in. Slav Nowaczewski z Rochstar Events - organizator Orange Warsaw Festival, Jerzy Owsiak - organizator Przystanku Woodstock, Darek Maciborek - dyrektor Life Festival Oświęcim, Stanisław Trzciński - z agencji STX Jamboree organizującej galę rozdania Fryderyków oraz Łukasz Minta z Agencji Go Ahead.

Od 2 lipca do 3 września Eventim.pl świętuje swoje urodziny także na Placu Zabaw nad Wisłą w Warszawie. Firma została partnerem festiwalu “Lado w Mieście”, subiektywnego przeglądu polskich projektów muzycznych organizowanego przez Plan B i wytwórnię Lado ABC. Przez dziesięć kolejnych, wakacyjnych czwartków, od początku lipca, na urodzinowe atrakcje mogą liczyć wszyscy uczestnicy wydarzeń odbywających się na nowo zagospodarowanym terenie bulwarów na lewym brzegu Wisły. Dodatkowym kanałem działań promocyjnych jest profil firmy na Facebooku, który w okresie wakacyjnym będzie obfitował w konkursy dla fanów.

Przykładowy odcinek programu EVENT z udziałem Jerzego Owsiaka:

https://www.youtube.com/watch?v=inw1c99H560

Spot z okazji 10-lecia Eventim.pl: https://www.youtube.com/watch?v=oE0YgG9NCa0

Szczegóły na stronie: www.eventim.pl/10lat

[video width="1920" height="1080" mp4="http://www.biuroprasowe.pl/wp-content/uploads/2015/07/Spot-eventim.mp4"][/video]

***

O EVENTIM

EVENTIM w Polsce jest jednym z wiodących dostawców usług biletowych w Polsce. Oferuje bilety na wydarzenia rozrywkowe, sportowe i kulturalne dostępne do sprzedaży na stronie www.EVENTIM.pl, poprzez sieć ponad 560 punktów sprzedaży oraz na wielu stronach partnerskich. EVENTIM Polska należy w 100% do CTS EVENTIM AG & Co. KGaA.

 

KONTAKT / AUTOR
Archiwum i notki ogólnodostępne
Źródło podane na dole notki prasowej.
Dane z firm zewnętrznych.
POBIERZ JAKO WORD
Pobierz .docx
Biuro prasowe dostarcza WhitePress
Copyright © 2015-2024.  Dla dziennikarzy
Strona, którą przeglądasz jest dedykowaną podstroną serwisu biuroprasowe.pl, administrowaną w zakresie umieszczanych na niej treści przez danego użytkownika usługi Wirtualnego biura prasowego, oferowanej przez WhitePress sp. z o.o. z siedzibą w Bielsku–Białej.

WhitePress sp. z o.o. nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz odesłania do innych stron internetowych zamieszczone na podstronach serwisu przez użytkowników Wirtualnego biura prasowego lub zaciągane bezpośrednio z innych serwisów, zgodnie z wybranymi przez tych użytkowników ustawieniami.

W przypadku naruszenia przez takie treści przepisów prawa, dóbr osobistych osób trzecich lub innych powszechnie uznanych norm, podmiotem wyłącznie odpowiedzialnym za naruszenie jest dany użytkownik usługi, który zamieścił przedmiotową treść na dedykowanej podstronie serwisu.