Świadczysz usługi dla zmotoryzowanych? Sprzedaj je!
Kluczem do zwiększenia sprzedaży usług motoryzacyjnych jest wyjście naprzeciw potencjalnym klientom. Jak to zrobić? To wcale nie jest takie trudne.
2014-08-13, 19:56

Firm świadczących usługi motoryzacyjne nie brakuje, podobnie jak klientów potrzebujących takich usług. Podstawą jest więc dotarcie do klienta w odpowiednim czasie i w odpowiednim miejscu – w przeciwnym razie nawet o nas nie pomyśli lub pojedzie do konkurencji, którą ma na wyciągnięcie ręki. Na przykład kierowca, którego samochód zawiódł na autostradzie A4 pod Krakowem, nie będzie szukał mechanika w Mazowieckim – pojedzie do najbliższego zakładu, jaki znajdzie w sieci lub jakiego podpowie mu inny kierowca.

Reklamę dla zmotoryzowanych może stanowić billboard przy drodze, ale – kogo na nie stać? Reklamy wielkoformatowe, zwłaszcza w ruchliwych miejscach, nie należą do najtańszych. Poza tym, kierowcy, którzy nie znają okolicy, i tak mogą mieć problem ze zlokalizowaniem miejsca. Najlepszym rodzajem promocji jest w tym przypadku reklama w Internecie. Obecnie niemal każdy kierowca jeździ ze smartfonem, który pokazuje mu trasę, fotoradary itd.

Dinegra – aplikacja dla kierowców propagująca eco-driving to pomoc kierowcy, jego towarzysz i swoista zabawka, która za ekologiczną i bezpieczną jazdę przyznaje punkty (grywalizacja). Jej dużą zaletą będzie geolokalizacja, dzięki której kierowca będzie mógł szybko odnaleźć na mapie najbliższą stację paliw, najbliższego elektryka czy mechanika, a także restaurację czy hotel. Stanowi to dużą szansę dla firm sprzedających produkty lub usługi przydatne podczas jazdy.

Reklama na Dinegrze będzie trafiać bezpośrednio do tych kierowców, którzy w danej chwili potrzebują konkretnej usługi. Mało tego, sklep lub miejsce świadczenia usług będzie wyświetlany na mapie, a nawigacja samochodowa doprowadzi kierowcę do celu, co mocno zwiększy szanse dotarcia klienta w określone miejsce.

Dinegra to doradca kierowcy, który ma mu podpowiadać, gdzie najbliżej może naprawić samochód lub dobrze zjeść, toteż jest to aplikacja idealna dla reklamodawców.

Więcej: http://dinegra.com/

Projekt (Dinegra) jest współfinansowany ze środków unii Europejskiej w Ramach Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego Dotacje na Innowacje - Inwestujemy w Waszą Przyszłość.

KONTAKT / AUTOR
Archiwum i notki ogólnodostępne
Źródło podane na dole notki prasowej.
Dane z firm zewnętrznych.
POBIERZ JAKO WORD
Pobierz .docx
Biuro prasowe dostarcza WhitePress
Copyright © 2015-2024.  Dla dziennikarzy
Strona, którą przeglądasz jest dedykowaną podstroną serwisu biuroprasowe.pl, administrowaną w zakresie umieszczanych na niej treści przez danego użytkownika usługi Wirtualnego biura prasowego, oferowanej przez WhitePress sp. z o.o. z siedzibą w Bielsku–Białej.

WhitePress sp. z o.o. nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz odesłania do innych stron internetowych zamieszczone na podstronach serwisu przez użytkowników Wirtualnego biura prasowego lub zaciągane bezpośrednio z innych serwisów, zgodnie z wybranymi przez tych użytkowników ustawieniami.

W przypadku naruszenia przez takie treści przepisów prawa, dóbr osobistych osób trzecich lub innych powszechnie uznanych norm, podmiotem wyłącznie odpowiedzialnym za naruszenie jest dany użytkownik usługi, który zamieścił przedmiotową treść na dedykowanej podstronie serwisu.