Internet sprawia, że muzyka przestaje być tylko czymś, czego słuchamy, ale staje się formą, w której każdy może współuczestniczyć, tworząc własne wersje znanych utworów. Marka Żywiec, postanowiła oddać w ręce fanów Męskiego Grania innowacyjną i niezwykłą aktywację – Zwrotkę Żywca. Dzięki niej uczestnicy będą mogli w lekki i humorystyczny sposób eksperymentować z utworem zespołu Męskie Granie Orkiestra – „Elektryczny” i tworzyć go na nowo. Pomagać im w tym będą jedni z najlepszych polskich artystów: Dawid Podsiadło, Krzysztof ZALEF Zalewski, Marek Dyjak, Nosowska, SKUBAS, SMOLIK oraz Vienio.
Mechanizm akcji jest niezwykle prosty. Użytkownicy z zestawu kilku tysięcy dostępnych wyrazów nagranych wcześniej przez wybranych artystów, będą układać własne zwrotki tegorocznego singla. Ułożone teksty zostaną zaśpiewane w rytm utworu „Elektryczny” przez muzyków Męskiego Grania 2014. W czasie rzeczywistym zmontowany zostanie także krótki teledysk, którym można później dzielić się z przyjaciółmi na portalach społecznościowych. Codziennie w zabawie do wygrania są iPody Shuffle, a raz w tygodniu gramofon Pro-ject.
„Z okazji piątej edycji Męskiego Grania postanowiliśmy stworzyć coś wyjątkowego dla wszystkich fanów projektu. Zwrotka Żywca już teraz cieszy się bardzo dużym zainteresowaniem internautów. W ciągu trzech pierwszych dni stronę akcji odwiedziło już 40 tysięcy osób. Nie możemy się doczekać, co przyniosą kolejne dni” – mówi Bartosz Gąsiorowski, Digital Manager marki Żywiec.
Własne zwrotki można układać na: zwrotka.meskiegranie.pl
Wyłącznym sponsorem projektu Męskie Granie jest marka Żywiec.