Zoofast debiutuje na holenderskim rynku
Holandia to kolejny rynek na którym swoją działalność rozpoczęła Zoofast – europejska marka firmy Krakvet. W połowie maja br. największy internetowy sklep w branży zoologicznej w Polsce umożliwił e-zakupy mieszkańcom Królestwa Niderlandów. To już kolejny - dwunasty europejski rynek na którym marka Zoofast jest obecna.
2014-06-16, 22:01

Europejska ekspansja polskiej marki

Pierwsze półrocze 2014 roku to dynamiczny rozwój marki Zoofast. W połowie marca z usług e-sklepu zaczęli korzystać Klienci z Anglii, Szkocji, Północnej Irlandii oraz Walii, a dwa miesiące później oferta produktowa marki stała się dostępna dla Klientów z Holandii. Debiut Zoofast w Królestwie Niderlandów, to zaplanowany krok w ekspansji zagranicznej. Pomimo recesji gospodarczej, holenderscy właściciele zwierząt w 2013 roku wykazywali pozytywne nastawienie związane z wydatkami na swoje pupile. Holendrzy zaczęli bardziej świadomie dobierać produkty dla swoich ulubieńców, dlatego też w naszej ofercie, Klienci mogą znaleźć szeroką gamę wyspecjalizowanych produktów – mówi Marek Batko, prezes firmy Krakvet. Według najnowszych danych, w 2013 roku 4 mln gospodarstw (55%) w Holandii posiadało zwierzęta domowe. Byli to właściciele prawie 4 mln kotów, ponad 2 mln psów oraz ponad 3 mln ptaków, co stanowi szeroki rynek konsumencki. Marka Zoofast należąca do firmy Krakvet swoją europejską ekspansję rozpoczęła w 2010 roku. Pierwszymi rynkami na których się pojawiła były kraje bezpośrednio sąsiadujące z Polską, czyli Czechy, Słowacja oraz Niemcy. W chwili obecnej można ją również spotkać w Austrii, Belgii, Węgrzech, Bułgarii, Rumunii, Francji i Luksemburgu. Zoofast w ubiegłym roku wygenerował blisko 50% całościowego obrotu firmy Krakvet.

Internetowe zakupy w Holandii

Nasi holenderscy Klienci mogą liczyć na znaczące ułatwienia zakupowe. Również dla nich wprowadziliśmy możliwość dokonywania płatności za pośrednictwem technologii PayPal, eCard oraz przelewu bankowego – mówi Piotr Więcek, dyrektor ds. rozwoju KrakvetNawiązując współpracę z lokalnymi kurierami, którzy udostępniają swoje holenderskie kanały dystrybucji, Klienci firmy Krakvet otrzymują swoje zamówienia w ciągu 3-7 dni. Niderlandzcy właściciele zwierząt mogą znaleźć aktualne informacje o promocjach na fanpage`u marki na Facebooku (https://www.facebook.com/zoofast.nl). Jest to dodatkowy kanał komunikacji, dzięki któremu wszyscy zainteresowani mogą kontaktować się z przedstawicielami marki.  Dwa nowe rynki w ciągu pierwszego półrocza to nie wszystko. Ciągle pracujemy nad rozwiązaniami, które pozwolą nam dostarczać przesyłki do Włoch, Danii, Hiszpanii i Portugalii. Najbliższe plany firmy Krakvet to konsekwentne realizowanie założonych celów, a tym samym wzmacnianie pozycji lidera na polskim rynku oraz ekspansja na kolejne rynki europejskie – dodaje Piotr Więcek.

O firmie:

KRAKVET Marek Batko sp. k.

Internetowy sklep zoologiczny KrakVet założony został w 2006 roku przez lekarza weterynarii Jarosława Orła i inżyniera informatyki Marka Batko. W ciągu ośmiu lat obecności na rynku stał się liderem branży zoologicznej w Polsce. W swojej ofercie posiada ponad 10 tysięcy produktów dla zwierząt. Obecnie sklep obsługuje ponad 350 tysięcy klientów i realizuje przeszło 50 tysięcy zamówień miesięcznie. Od 2008 roku Krakvet prowadzi akcję „Pomoc dla Schronisk” w ramach, której przekazuje, co miesiąc karmę dla zwierząt wybranemu schronisku. W 2010 roku firma pod marką Zoofast rozpoczęła ekspansję na rynki europejskie. Dzisiaj obecna jest m.in. w Niemczech, Austrii, Węgrzech, Czechach i Słowacji. Krakvet już dwukrotnie zdobył wyróżnienie w prestiżowym rankingu Gazel Biznesu, jako najdynamiczniej rozwijająca się firma.

KONTAKT / AUTOR
Archiwum i notki ogólnodostępne
Źródło podane na dole notki prasowej.
Dane z firm zewnętrznych.
POBIERZ JAKO WORD
Pobierz .docx
Biuro prasowe dostarcza WhitePress
Copyright © 2015-2024.  Dla dziennikarzy
Strona, którą przeglądasz jest dedykowaną podstroną serwisu biuroprasowe.pl, administrowaną w zakresie umieszczanych na niej treści przez danego użytkownika usługi Wirtualnego biura prasowego, oferowanej przez WhitePress sp. z o.o. z siedzibą w Bielsku–Białej.

WhitePress sp. z o.o. nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz odesłania do innych stron internetowych zamieszczone na podstronach serwisu przez użytkowników Wirtualnego biura prasowego lub zaciągane bezpośrednio z innych serwisów, zgodnie z wybranymi przez tych użytkowników ustawieniami.

W przypadku naruszenia przez takie treści przepisów prawa, dóbr osobistych osób trzecich lub innych powszechnie uznanych norm, podmiotem wyłącznie odpowiedzialnym za naruszenie jest dany użytkownik usługi, który zamieścił przedmiotową treść na dedykowanej podstronie serwisu.