Nowy Opel Astra - drażni klasę wyższą
Opel wprowadza nową gwiazdę klasy kompaktowej z dużą dawką humoru. Spoty reklamowe można już obejrzeć na kanale firmy Opel na YouTube. Ważna rola ambasadora marki - Jürgena Kloppa.
2015-11-04, 11:47

Rüsselsheim/Warszawa. Z okazji wprowadzenia nowej Astry Opel przygotował wyjątkową kampanię reklamową oraz slogan „Nowa Astra. Drażni klasę wyższą!”. W spotach reklamowych, które będą emitowane od 2 listopada znów występuje ambasador marki Opel — Jürgen Klopp, który z dużą dawką humoru, odważnie i kreatywnie opowiada o tym, że nowa Astra może rywalizować z klasą luksusową.

Dyrektor ds. marketingu w firmie Opel, Tina Müller, powiedziała: „Kampania Astry jest częścią nowego pozycjonowania marki Opel. Filmy wyrażają naszą nową pewność siebie. Mamy do niej prawo, gdyż nowym modelem wyznaczamy standardy w segmencie samochodów kompaktowych”.

Ambasador marki Opel — Jürgen Klopp w lekki i humorystyczny sposób zwraca uwagę na luksusowe elementy wyposażenia Astry. Trener piłkarski w czasie jazdy nocą wyjaśnia swojemu pasażerowi, dlaczego matrycowe reflektory LED IntelliLux to prawdziwy luksus i powód do zadowolenia dla każdego: „Matrycowe światła LED, jak na stadionie, nikogo nie oślepiają”. Tylko klasa luksusowa jest rozdrażniona.

Tematem kampanii Astry jest oczywiście także system Opel OnStar, czyli innowacyjny osobisty opiekun kierowcy. W jednym ze spotów młoda kobieta odrzuca propozycję zamożnego ojca, który w najlepszej intencji chce użyczyć córce oraz jej przyjacielowi swojego luksusowego samochodu. Wprawdzie limuzyna tatusia — podobnie jak najnowszy Opel — ma fotele z funkcją masażu, ale w przeciwieństwie do Astry jest pozbawiona osobistego opiekuna.

Firma Opel przygotowała kampanię Astry we współpracy ze znanym reżyserem Alexem Feilem oraz agencją Scholz & Friends. Za pomysł kampanii oraz jej realizację w ścisłej współpracy z Scholz & Friends odpowiada André Kemper. Kampanię w Internecie przygotowała agencja 180heartbeats + JUNG v. MATT. Za planowanie mediów odpowiada dom mediowy Carat.

Nowa Astra jest jakościowym skokiem w segmencie kompaktowym pod względem efektywności, łączności z Internetem oraz wyposażenia na poziomie klasy premium. W samochodzie zastosowano liczne rozwiązania podnoszące bezpieczeństwo i ułatwiające prowadzenie pojazdu. Niektóre z nich — w tym przełomowe nieoślepiające matrycowe reflektory IntelliLux LED® — stanowią zupełną nowość w tym segmencie. Astra jest również pierwszym modelem Opla od początku obecności firmy na rynku oferowanym z systemem Opel OnStar. Ten osobisty opiekun kierowcy zapewnia najwyższy poziom bezpieczeństwa przez całą dobę i dzięki tym udogodnieniom sprawia, że prowadzenie samochodu jest bardziej odprężające. W modelu debiutuje także nowa generacja systemu multimedialnego IntelliLink.

Samochód jest nie tylko lżejszy od poprzednika nawet o 200 kilogramów, lecz także bardziej przestronny, ma bardziej aerodynamiczną sylwetkę i jest napędzany wyłącznie nowo opracowanymi oszczędnymi silnikami. Przyjemną atmosferę i maksymalne odprężenie gwarantują również fotele z certyfikatem AGR (Kampanii na rzecz zdrowych pleców) z funkcjami masażu i wentylacji, podgrzewane siedzenia z tyłu oraz system aromatyzacji AirWellness, który zamienia wnętrze Astry w pachnący salon.

źródło: gm.media.com

KONTAKT / AUTOR
Archiwum i notki ogólnodostępne
Źródło podane na dole notki prasowej.
Dane z firm zewnętrznych.
POBIERZ JAKO WORD
Pobierz .docx
Biuro prasowe dostarcza WhitePress
Copyright © 2015.  Dla dziennikarzy