Wrocławska Karta Płatnicza już w ofercie PKO Banku Polskiego
10 września PKO Bank Polski we współpracy z Gminą Wrocław wprowadził do oferty Wrocławską Kartę Płatniczą – kartę do konta osobistego w PKO, na której można kodować imienne bilety okresowe komunikacji miejskiej.
2015-09-11, 13:54

- Wrocławska Karta Płatnicza jest drugim tego typu projektem PKO Bank Polskiego zrealizowanym w tym roku. Pierwszą była Warszawska Karta Płatnicza, która jest oferowana od marca. Staramy się aby nasi klienci mogli korzystać z nowoczesnych produktów bankowych, które łączą funkcje płatnicze z usługami pozafinansowymi. Posiadanie miejskiej karty płatniczej będzie dużo wygodniejsze dla mieszkańców Wrocławia aniżeli posługiwanie się dwoma kartami, których funkcje łączy – mówi Paweł Placzke, Dyrektor Departamentu Produktów Klienta Indywidualnego.

Nowa karta jest oferowana do wszystkich rodzajów rachunków oszczędnościowo-rozliczeniowychdla osób dorosłych i młodzieży od 13. roku życia (z wyjątkiem Kont Inteligo). Posiadanie takiej karty pozwala na pełne wykorzystywanie funkcji płatniczych, jak również dodatkowo kodowanie biletów komunikacji miejskiej we Wrocławiu oraz innych usług oferowanych w ramach URBANCARD (szczegóły można znaleźć na stronie http://www.urbancard.pl/). Karta posiada unikalny wizerunek oraz wydawana jest ze zdjęciem jej posiadacza. Posiadacz konta może kupić Wrocławską Kartę Płatniczą dla siebie lub dla dowolnej osoby przez siebie wskazanej, która ukończyła 13 lat. Za wydanie karty nie jest pobierana opłata, wnioski o jej wydanie przyjmowane są w każdym oddziale Banku. Opłaty miesięczne lub roczne oraz warunki zwolnienia z nich pozostają takie same jak dla standardowych kart.

Na karcie można zakodować imienne bilety okresowe od 7. do 90-dniowych oraz semestralne - normalne i ulgowe. Podczas wgrywania na kartę biletu komunikacji miejskiej w biletomacie będzie można nią jednocześnie zapłacić za bilet. Posiadając jeden plastik możemy podróżować komunikacją miejską we Wrocławiu, płacić za zakupy w sklepach stacjonarnych w kraju i zagranicą, w tym również zbliżeniowo oraz w internecie.

Pierwsze 10 tys. osób, których karty zostaną wydane od 14 września br. do 15 marca 2016 roku, będzie mogło otrzymać zwrot kosztów pierwszego biletu okresowego wgranego na kartę - nawet 370 zł. Zwrot będzie następował w równych częściach przez kolejne 12 miesięcy, pod warunkiem że:

- bilet zostanie wgrany w ciągu 30 dni od dnia złożenia wniosku o kartę,

- posiadacz karty przez 12 miesięcy będzie płacił za zakupy minimum 300 zł miesięcznie, a młody klient (w wieku 13-18 lat) będzie wykonywał co najmniej jedną transakcję bezgotówkową kartą na dowolną kwotę w miesiącu.

Szczegóły dotyczące produktu oraz promocji dla Wrocławskiej Karty Płatniczej są dostępne nahttp://www.pkobp.pl/klienci-indywidualni/karty/karty-debetowe/wroclawska-karta-platnicza-polaczenie-karty-do-konta-z-urbancard-wroclawska-karta-miejska/

***

PKO Bank Polski jest liderem polskiego sektora bankowego. Skonsolidowany zysk netto w I półroczu 2015 roku wyniósł 1 350 mln zł. Został uhonorowany nagrodą „Bank of the Year in Poland” przyznaną przez miesięcznik „The Banker” należący do „Financial Times”. PKO Bank Polski zajął pierwsze miejsce w rankingu Najlepszy Bank dla Firm miesięcznika „Forbes”, uzyskując sześć gwiazdek w ogólnej klasyfikacji. Bank uplasował się także w ścisłej czołówce, zajmując 3. pozycję w rankingu Jakość na Bank 2013, przygotowanym przez TNS Polska oraz „Puls Biznesu”. Contact Center Banku po raz siódmy zwyciężył w cyklicznym badaniu infolinii bankowych, przeprowadzanym przez ARC Rynek i Opinia. Bank kolejny rok z rzędu zwyciężył w rankingu 50 największych banków w Polsce miesięcznika finansowego „Bank”. W tegorocznej edycji rankingu zwyciężył w kategorii Banki finansujące nieruchomości, a wśród banków oferujących kredyty konsumenckie Consumer finance zajął 3. miejsce. W XII edycji konkursu Lider Informatyki Instytucji Finansowych 2013 „Gazety Bankowej” PKO Bank Polski otrzymał nagrodę w kategorii Bankowość elektroniczna i e-finanse, którą kapituła konkursu przyznała PKO Bankowi Polskiemu za wdrożenie aplikacji IKO. Bank wygrał również w kategorii Systemy back office za wdrożenie Centrum Innowacji. O tytuł Lidera walczyło kilkanaście instytucji finansowych, przede wszystkim z sektora bankowego i ubezpieczeniowego. Kapituła Konkursu VIII Kongresu Gospodarki Elektronicznej nagrodziła PKO Junior w kategorii Projekt Roku. PKO Bank Polski jest również najsilniejszym wizerunkowo bankiem w kraju. Pozostaje najbardziej wartościową marką polskiej bankowości według magazynu „The Banker”, który wycenił wartość marki PKO Banku Polskiego na 1,25 mld dolarów. W Rankingu Najcenniejszych Polskich Marek 2014 „Rzeczpospolitej” marka PKO Banku Polskiego pozostała najcenniejsza w kategorii finanse - jej wartość wyceniono na 3,6 mld złotych. Kapituła Konkursu Liderów Świata Bankowości, organizowanego w ramach Polskiego Kongresu Gospodarczego, przyznała PKO Bankowi Polskiemu nagrody w kategoriach Najlepszy Bank oraz Najbardziej Innowacyjny Bank w 2012 roku za nową ofertę Szkolnych Kas Oszczędności. Bank znalazł się w gronie najlepszych pracodawców w rankingach przygotowanych w oparciu o opinie studentów. Wysoką pozycję Banku potwierdzają badania międzynarodowej firmy Universum Global i stowarzyszenia AIESEC, przeprowadzane wśród studentów najlepszych uczelni w kraju. PKO Bank Polski jest także laureatem plebiscytu Złoty Bankier 2013 w kategorii Najlepszy kredyt hipoteczny i Innowacja Finansowa za aplikację IKO.

źródło: media.pkobp.pl

KONTAKT / AUTOR
Archiwum i notki ogólnodostępne
Źródło podane na dole notki prasowej.
Dane z firm zewnętrznych.
POBIERZ JAKO WORD
Pobierz .docx
Biuro prasowe dostarcza WhitePress
Copyright © 2015-2024.  Dla dziennikarzy
Strona, którą przeglądasz jest dedykowaną podstroną serwisu biuroprasowe.pl, administrowaną w zakresie umieszczanych na niej treści przez danego użytkownika usługi Wirtualnego biura prasowego, oferowanej przez WhitePress sp. z o.o. z siedzibą w Bielsku–Białej.

WhitePress sp. z o.o. nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz odesłania do innych stron internetowych zamieszczone na podstronach serwisu przez użytkowników Wirtualnego biura prasowego lub zaciągane bezpośrednio z innych serwisów, zgodnie z wybranymi przez tych użytkowników ustawieniami.

W przypadku naruszenia przez takie treści przepisów prawa, dóbr osobistych osób trzecich lub innych powszechnie uznanych norm, podmiotem wyłącznie odpowiedzialnym za naruszenie jest dany użytkownik usługi, który zamieścił przedmiotową treść na dedykowanej podstronie serwisu.