Wzrost przychodów z tytułu sprzedaży imprez turystycznych wyniósł aż 22,4% z 279,5 mln zł na 342,1 mln zł. Zysk netto wypracowany przez całą Grupę Kapitałową w okresie od stycznia do czerwca 2015 wyniósł 6,8 mln zł.
Warto wspomnieć, że w pierwszym półroczu miało miejsce historyczne i przełomowe wydarzenie w działalności Rainbow Tours związane ze strategią tworzenia własnej sieci hotelowej. Pierwszym hotelem, który spółka wykupiła jest hotel President na greckiej wyspie Zakynthos. Rainbow Tours zamierza kontynuować nową politykę w postaci sieci własnych lub dzierżawionych obiektów. Zarząd zakłada, ze w ofercie Rainbow Tours na Lato 2016 znajdą się 2-4 wynajmowane hotele.
Strategia Zarządu na rok 2015 i kolejne lata to konsekwentna budowa silnej i rozpoznawalnej marki „Rainbow Tours” dla rynku masowego oraz silnej grupy kapitałowej obejmującej swym działaniem wszystkie aspekty rynku turystycznego.
źródło: media.rainbowtours.pl