StyLOVO w Poznań City Center
Była moda na „slow food”, „slow life”, a teraz przyszedł czas na „slow fashion” czyli trend, który mówi o rozsądnym podchodzeniu do zakupów. Jego główną ideą jest tworzenie modowych zestawów z wykorzystaniem kilku podstawowych elementów. Jednak jak dobrać „bazę” odpowiednią do naszej sylwetki? Na to pytanie można uzyskać odpowiedzi podczas cieszących się ogromną popularnością, StyLOVYCH Śród w Poznań City Center.
2015-07-22, 13:40

Co tygodniowa akcja na dobre zapisała się w kalendarzach poznaniaków. Cieszę się, że uczestnicy interesują się modą i chętnie korzystają z moich porad. StyLOVE Środy umożliwiają mi obserwowanie wpływu wiodących trednów na poznaniaków. Coraz bardziej ważna jest dla nich jakość ubrań, a także uniwersalność rzeczy, co doskonale wpisuje się w modę na częste, ale rozsądne zakupy - komentuje Monika Gąsiorek- Mosiołek, stylistka PCC.

Dotychczas w pierwszej tego typu, akcji w Poznaniu - StyLOVE Środy wzięły udział aż 72 osoby. W konsultacjach ze stylistką, a także makijażystkami mogą, co tydzień, uczestniczyć trzy osoby, które wcześniej się zarejestrują. Oprócz profesjonalnych porad modowych, analizy sylwetki, a także doboru ubrań, poznaniacy mają okazję skorzystać

z porad specjalistów marki Douglas dot. skóry i makijażu. Dodatkowo zakupy rozpoczynają się filiżanką ulubionej, aromatycznej kawy od TCHIBO.

Nasza akcja cieszy się ogromnym zainteresowaniem, co miesiąc kalendarz stylistki zapełnia się w przeciągu kilku godzin. Dlatego postanowiliśmy oprócz organizacji StyLOVYCH Śród, raz na kwartał przygotowywać modowe porady w formie wideo. Cykl StyLOVE Porady, można oglądać na naszym kanale na YouTube - informuje Norbert Fijałkowski, dyrektor centrum.

Na akcję StyLOVE Środy w Poznań City Center trzeba zapisać się wcześniej na stronie http://poznancitycenter.pl/o-nas/zakupy-ze-stylistka/. Każdy, kto zarezerwuje termin

w kalendarzu będzie mógł skorzystać z bezpłatnej, godzinnej usługi stylistki, a także  konsultacji makijażowej w salonie Douglas. Poszukiwania wymarzonych ubrań poprzedzi filiżanka kawy w kawiarni TCHIBO.

KONTAKT / AUTOR
Archiwum i notki ogólnodostępne
Źródło podane na dole notki prasowej.
Dane z firm zewnętrznych.
POBIERZ JAKO WORD
Pobierz .docx
Biuro prasowe dostarcza WhitePress
Copyright © 2015-2024.  Dla dziennikarzy
Strona, którą przeglądasz jest dedykowaną podstroną serwisu biuroprasowe.pl, administrowaną w zakresie umieszczanych na niej treści przez danego użytkownika usługi Wirtualnego biura prasowego, oferowanej przez WhitePress sp. z o.o. z siedzibą w Bielsku–Białej.

WhitePress sp. z o.o. nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz odesłania do innych stron internetowych zamieszczone na podstronach serwisu przez użytkowników Wirtualnego biura prasowego lub zaciągane bezpośrednio z innych serwisów, zgodnie z wybranymi przez tych użytkowników ustawieniami.

W przypadku naruszenia przez takie treści przepisów prawa, dóbr osobistych osób trzecich lub innych powszechnie uznanych norm, podmiotem wyłącznie odpowiedzialnym za naruszenie jest dany użytkownik usługi, który zamieścił przedmiotową treść na dedykowanej podstronie serwisu.