Grupa INPRO odnotowała wzrost sprzedaży mieszkań w I połowie 2015 r.
Grupa Kapitałowa INPRO podsumowała wyniki sprzedaży za pierwszą połowę 2015 r. Zrealizowano przedsprzedaż (rozumianą jako ilość podpisanych umów przedwstępnych netto) na poziomie 237 umów, czyli o 10% więcej w porównaniu do analogicznego okresu roku poprzedniego. Narastająco od stycznia do czerwca br. Grupa wydała 198 mieszkań.
2015-07-14, 22:16

Grupa INPRO w I półroczu 2015 r. podpisała 237 umów netto, wobec 216 umów w I półroczu roku poprzedniego. Również Spółka INPRO zanotowała wzrost sprzedaży mieszkań o ponad 15% podpisując 203 umowy netto, gdzie w tym samym okresie 2014 r. suma ta wynosiła 176 umów.

Bardzo dobre wyniki Grupa uzyskała także w II kwartale 2015 r. podpisując 139 umów netto, czyli blisko 19% więcej, niż w II kwartale 2014 r. W samym miesiącu czerwcu br. Grupa uzyskała wynik na poziomie 55 umów netto, czyli o ponad 19% więcej niż w czerwcu 2014 r. Spółka INPRO w II kwartale 2015 r. podpisała 119 umów netto, czyli o ponad 24% więcej niż w analogicznym okresie roku poprzedniego. W czerwcu br. Spółka INPRO podpisała 51 umów netto, czyli o prawie 46% więcej, niż w czerwcu 2014 r.

Narastająco od stycznia do czerwca 2015 roku Grupa INPRO przekazała 198 mieszkań, czyli o ponad 24% więcej, niż w pierwszym półroczu 2014 roku.

KONTAKT / AUTOR
Archiwum i notki ogólnodostępne
Źródło podane na dole notki prasowej.
Dane z firm zewnętrznych.
POBIERZ JAKO WORD
Pobierz .docx
Biuro prasowe dostarcza WhitePress
Copyright © 2015-2024.  Dla dziennikarzy
Strona, którą przeglądasz jest dedykowaną podstroną serwisu biuroprasowe.pl, administrowaną w zakresie umieszczanych na niej treści przez danego użytkownika usługi Wirtualnego biura prasowego, oferowanej przez WhitePress sp. z o.o. z siedzibą w Bielsku–Białej.

WhitePress sp. z o.o. nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz odesłania do innych stron internetowych zamieszczone na podstronach serwisu przez użytkowników Wirtualnego biura prasowego lub zaciągane bezpośrednio z innych serwisów, zgodnie z wybranymi przez tych użytkowników ustawieniami.

W przypadku naruszenia przez takie treści przepisów prawa, dóbr osobistych osób trzecich lub innych powszechnie uznanych norm, podmiotem wyłącznie odpowiedzialnym za naruszenie jest dany użytkownik usługi, który zamieścił przedmiotową treść na dedykowanej podstronie serwisu.