Wystartowała nowa kampania pożyczki Alior Banku z oprocentowaniem 5% i gwarancją najniższej raty
W najnowszej kampanii marketingowej Alior Bank promuje pożyczkę gotówkową
2015-06-24, 10:30

z oprocentowaniem 5% i z gwarancją najniższej raty. Głównym medium jest telewizja, wspierana komunikacją w Internecie.  

Na potrzeby kampanii wyprodukowano 30-sekundowy spot reklamowy pt. „Akademia” (reklamę, można obejrzeć na kanale YouTube) oraz jego 15- sekundową wersję. W reklamie podkreślany jest fakt, że niskie oprocentowanie oraz gwarancja najniższej raty to dwa dowody na to, że w Alior Banku klient uzyska najtańszą pożyczkę.

Spot przedstawia kulistą wizję niezwykłego produktu bankowego, w którym łączą się dwie unikalne cechy pożyczki - oprocentowanie na 5% i gwarancja najniższej raty przez cały okres kredytowania. W rękach klientów, w kulistym symbolu pożyczki wizualizują się ich plany: nowocześnie urządzone wnętrze mieszkania.

Reklamę wyreżyserował Pan Kot Przybora, a operatorem zdjęć był Pan Jan Holoubek. Spot będzie emitowany w najpopularniejszych stacjach telewizyjnych m.in. TVP 1, TVP 2, Polsat, TVN, TVN 7, TVN24, TVP Seriale, TV 4 i Puls, Polsat 2 oraz w wybranych kanałach tematycznych najlepiej dopasowanych do grupy docelowej.

Działania w telewizji wspiera komunikacja w Internecie.  Obejmuje ona m.in. bannery wyświetlane na portalach o wysokim zasięgu, masowe e-mailingi oraz reklamy kontekstowe w wyszukiwarce Google. Wszystkie formy reklamowe prowadzą na dedykowaną stronę, poprzez którą klienci mogą złożyć wniosek online o udzielenie pożyczki. W kampanii internetowej pojawiła się również nowa linia kreatywna,

Za przygotowanie reklamy TV odpowiadała Agencja PZL, a za materiały online – Agencja Sympatico oraz Kalicińscy. Media zaplanował i zakupił dom mediowy Maxus. Spot wyprodukował dom produkcyjny Easy Hell.

KONTAKT / AUTOR
Archiwum i notki ogólnodostępne
Źródło podane na dole notki prasowej.
Dane z firm zewnętrznych.
POBIERZ JAKO WORD
Pobierz .docx
Biuro prasowe dostarcza WhitePress
Copyright © 2015-2024.  Dla dziennikarzy
Strona, którą przeglądasz jest dedykowaną podstroną serwisu biuroprasowe.pl, administrowaną w zakresie umieszczanych na niej treści przez danego użytkownika usługi Wirtualnego biura prasowego, oferowanej przez WhitePress sp. z o.o. z siedzibą w Bielsku–Białej.

WhitePress sp. z o.o. nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz odesłania do innych stron internetowych zamieszczone na podstronach serwisu przez użytkowników Wirtualnego biura prasowego lub zaciągane bezpośrednio z innych serwisów, zgodnie z wybranymi przez tych użytkowników ustawieniami.

W przypadku naruszenia przez takie treści przepisów prawa, dóbr osobistych osób trzecich lub innych powszechnie uznanych norm, podmiotem wyłącznie odpowiedzialnym za naruszenie jest dany użytkownik usługi, który zamieścił przedmiotową treść na dedykowanej podstronie serwisu.