Oranżada Hellena w roztańczonym finale You Can Dance!
Za nami wielki finał ósmej edycji show You Can Dance – Po Prostu Tańcz! Dzień Dziecka okazał się niezwykle szczęśliwy dla Mateusza Sobecko, który w ostatnich pokazach tanecznych był po prostu bezkonkurencyjny. W finale programu uczestników orzeźwiała Oranżada Hellena – sponsor tegorocznej edycji.  
2015-06-03, 23:05

Inspiracje, emocje i pasja!

Program You Can Dance – Po prostu Tańcz! powrócił do ramówki stacji TVN po trzyletniej przerwie. Okazało się, że w tym czasie pojawiło się wielu niezwykle utalentowanych, młodych tancerzy, których entuzjazm i pozytywna energia olśniły jury pod przewodnictwem Augustina Egurroli. Razem z Kingą Rusin i Michałem Pirógiem, wybrali oni najlepszych tancerzy, którzy pojechali na warsztaty do Sevilli, by szlifować swój warsztat pod okiem najlepszych choreografów. Dla czternastu tancerzy wyjazd do Hiszpanii stał się przepustką do udziału w odcinkach na żywo. W ostatecznej rywalizacji pozostała dwójka z nich – Natalia Gap i Mateusz Sobecko. To właśnie oni zachwycali widzów i jury swoimi umiejętnościami  i wrażliwością artystyczną. W finałowym pojedynku najlepszy okazał się Mateusz Sobecko, wygrywając stypendium w prestiżowej szkole tańca Brodway Dance Center w Nowym Yorku oraz 100 tysięcy złotych.

Orzeźwienie w wielkim show!

Oranżada Hellena towarzyszyła uczestnikom podczas wszystkich etapów show –  na castingach, backstage’u, podczas treningów, szkoleń i pokazów tanecznych prezentowanych w telewizji castingów. Oranżada Hellena w puszce stała się nieodłączną towarzyszką uczestników na próbach i poza sala treningową. Również w finałowym odcinku skutecznie gasiła pragnienie rozemocjonowanych uczestników. Orzeźwiała i dawała impulsy do dalszych zmagań na parkiecie. Marka Hellena w tym sezonie postawiła na pozytywne emocje, aktywność i radość – dlatego nie mogło jej zabraknąć w najbardziej roztańczonym show tegorocznej wiosny!

Hellena to polska marka, która od ponad 20 lat oferuje konsumentom szeroką gamę napojów i oranżad w wielu smakach. Łącząc tradycję z nowoczesnością, kreując nowe trendy, przywołuje jednocześnie wspomnienia beztroskiego dzieciństwa, które wypełniał smak bąbelkowej, orzeźwiającej oranżady. W portfolio marki znajdują się m.in. napoje gazowane w różnych smakach, Oranżada Light, Oranżada YOO! z witaminami dla dzieci oraz owocowe napoje niegazowane w najbogatszej na rynku ofercie smakowej.

KONTAKT / AUTOR
Archiwum i notki ogólnodostępne
Źródło podane na dole notki prasowej.
Dane z firm zewnętrznych.
POBIERZ JAKO WORD
Pobierz .docx
Biuro prasowe dostarcza WhitePress
Copyright © 2015-2024.  Dla dziennikarzy
Strona, którą przeglądasz jest dedykowaną podstroną serwisu biuroprasowe.pl, administrowaną w zakresie umieszczanych na niej treści przez danego użytkownika usługi Wirtualnego biura prasowego, oferowanej przez WhitePress sp. z o.o. z siedzibą w Bielsku–Białej.

WhitePress sp. z o.o. nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz odesłania do innych stron internetowych zamieszczone na podstronach serwisu przez użytkowników Wirtualnego biura prasowego lub zaciągane bezpośrednio z innych serwisów, zgodnie z wybranymi przez tych użytkowników ustawieniami.

W przypadku naruszenia przez takie treści przepisów prawa, dóbr osobistych osób trzecich lub innych powszechnie uznanych norm, podmiotem wyłącznie odpowiedzialnym za naruszenie jest dany użytkownik usługi, który zamieścił przedmiotową treść na dedykowanej podstronie serwisu.