Stylowe zakupy z Dorotą Wróblewską
Moda jest dla każdego i o wiek nie pyta – twierdzi Dorota Wróblewska. Serwis przylapaninamodzie.pl, poświęcony tematyce street fashion, wraz ze znaną producentką pokazów i promotorką mody ogłosił konkurs, który udowadnia, że moda nie zna wieku.
2015-05-19, 15:33

Dojrzałe piękno zrewolucjonizowało w tym sezonie rynek mody. Coraz więcej marek decyduje się na kampanie, których twarzami zostają kobiety i mężczyźni mający powyżej 40., 50. a nawet 60. lat. To dowód na to, że moda jest dla każdego, bez względu na wiek. Z tej właśnie idei narodził się konkurs organizowany przez serwis „Przylapaninamodzie.pl”. Wspólnie z Dorotą Wróblewską serwis poszukuje ciekawie ubranych dojrzałych osób, które mają odwagę udowodnić, że moda nie zna wieku.

Aby wziąć w nim udział należy przesłać minimum jedno zdjęcie stylizacji za pomocą zakładki konkursowej dostępnej na stronie:       http://www.przylapaninamodzie.pl/konkursy/stylowe-zakupy-dorotawroblewska/.

Liczba stylizacji zgłoszonych do konkursu jest nieograniczona. Konkurs trwa do 31.12.2015 r.

Każdego miesiąca Dorota Wróblewska będzie wyróżniać najciekawszy styl spośród nadesłanych zgłoszeń. Autor lub autorka nagrodzonego zdjęcia otrzyma bon na zakupy o wartości 300 zł. Ze wszystkich wyróżnionych osób, w styczniu 2016 roku główną nagrodę zakupy z Dorotą Wróblewską o wartości 2000 zł otrzyma najlepsza stylizacja wybrana podczas uroczystej gali „Przyłapani na modzie”.

Więcej szczegółów na: http://www.przylapaninamodzie.pl/konkursy/stylowe-zakupy-dorota-wroblewska/

KONTAKT / AUTOR
Archiwum i notki ogólnodostępne
Źródło podane na dole notki prasowej.
Dane z firm zewnętrznych.
POBIERZ JAKO WORD
Pobierz .docx
Biuro prasowe dostarcza WhitePress
Copyright © 2015-2024.  Dla dziennikarzy
Strona, którą przeglądasz jest dedykowaną podstroną serwisu biuroprasowe.pl, administrowaną w zakresie umieszczanych na niej treści przez danego użytkownika usługi Wirtualnego biura prasowego, oferowanej przez WhitePress sp. z o.o. z siedzibą w Bielsku–Białej.

WhitePress sp. z o.o. nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz odesłania do innych stron internetowych zamieszczone na podstronach serwisu przez użytkowników Wirtualnego biura prasowego lub zaciągane bezpośrednio z innych serwisów, zgodnie z wybranymi przez tych użytkowników ustawieniami.

W przypadku naruszenia przez takie treści przepisów prawa, dóbr osobistych osób trzecich lub innych powszechnie uznanych norm, podmiotem wyłącznie odpowiedzialnym za naruszenie jest dany użytkownik usługi, który zamieścił przedmiotową treść na dedykowanej podstronie serwisu.