Nowy Król Smaku wśród wódek
CEDC odświeża swój produkt premium – wódkę BOLS Platinum. Za relaunchem marki stoi trójmiejska Agencja Kreatywna BE7, odpowiedzialna za kompleksowe opracowanie nowej koncepcji i przełożenie jej na zróżnicowane nośniki.
2015-04-20, 19:43

„PlatyNowy Król Smaku” to key visual będący odpowiedzią na przyjęcie nowej strategii komunikacji marki BOLS Platinum. Głównym wyzwaniem, przed którym stanął zespół kreatywny koordynowany przez Adama Diakowskiego - Creative Directora BE7 było opracowanie nowej odsłony marki, dopasowanej do zmian w pozycjonowaniu oraz aktualnego insightu.

"Przekaz zbudowany został na głęboko zakorzenionym w umyśle każdego z nas archetypie lwa. Wizerunek unikatowego, niebieskookiego króla zwierząt o platynowej sierści jest personifikacją esencji marki. Odzwierciedla takie cechy brandu jak: silny charakter, odwagę i niepodważalną pozycję lidera”. – mówi Marcin Jasiński Managing Director BE7.

W ramach realizacji koncepcji kreatywnej, Agencja BE7 opracowała także materiały wspierające sprzedaż w kanale tradycyjnym i nowoczesnym. Nowa odsłona marki została już zaprezentowana na fanpage’u BOLS Platinum. W kwietniu bieżącego roku na półkach sklepowych pojawią się także eleganckie giftboxy opatrzone wizerunkiem PlatyNowego Króla Smaku.

KONTAKT / AUTOR
Archiwum i notki ogólnodostępne
Źródło podane na dole notki prasowej.
Dane z firm zewnętrznych.
POBIERZ JAKO WORD
Pobierz .docx
Biuro prasowe dostarcza WhitePress
Copyright © 2015-2024.  Dla dziennikarzy
Strona, którą przeglądasz jest dedykowaną podstroną serwisu biuroprasowe.pl, administrowaną w zakresie umieszczanych na niej treści przez danego użytkownika usługi Wirtualnego biura prasowego, oferowanej przez WhitePress sp. z o.o. z siedzibą w Bielsku–Białej.

WhitePress sp. z o.o. nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz odesłania do innych stron internetowych zamieszczone na podstronach serwisu przez użytkowników Wirtualnego biura prasowego lub zaciągane bezpośrednio z innych serwisów, zgodnie z wybranymi przez tych użytkowników ustawieniami.

W przypadku naruszenia przez takie treści przepisów prawa, dóbr osobistych osób trzecich lub innych powszechnie uznanych norm, podmiotem wyłącznie odpowiedzialnym za naruszenie jest dany użytkownik usługi, który zamieścił przedmiotową treść na dedykowanej podstronie serwisu.