Monika Szklarz dołącza do biura prasowego Turner Broadcasting System Polska
Od kwietnia 2015 r. za komunikację i PR kanałów rozrywkowych Cartoon Network, Boomerang i TCM będzie odpowiedzialna Monika Szklarz.
2015-04-16, 11:10

Monika Szklarz w Turner Broadcasting System Polska odpowiedzialna będzie za prowadzenie i koordynowanie działań public relations realizowanych dla Grupy, swoim doświadczeniem wspierać również będzie dział marketingu. Monika bezpośrednio będzie podlegać Barbarze Izowskiej-Jędrych, pełniącej funkcję Marketing i PR Managera na Polskę, Słowację i Czechy. Zmiany w biurze prasowym związane są z rozwojem kanałów, a także polskiego biura jako jednego z najważniejszych regionalnych ośrodków Turnera.

Monika Szklarz z branżą PR związana jest od 10 lat. Przez ostanie 8 lat pracowała w Samsung Electronics Polska na stanowisku specjalisty ds. PR. Do jej obowiązków należało tworzenie i wdrażanie strategii public relations dla kategorii telefonów komórkowych. Prowadziła również projekty korporacyjne oraz CSR. Od 2012 roku pracowała w zespole marketingu działu B2B. Monika Szklarz doświadczenie zawodowe zdobywała m.in. w Procter and Gamble Prestige Products, w którym bezpośrednio zajmowała się działaniami z zakresu Brand PR produktów marek zapachowych oraz w Banku Zachodnim WBK.

O Turner International

Turner Broadcasting System International odpowiada za wersje takich marek TBS jak CNN, TNT, Cartoon Network i Turner Classic Movies, jak również inne kanały oraz działalność nadawcy w Ameryce Łacińskiej, Europie, na Bliskim Wschodzie, Afryce i regionie Azji i Pacyfiku. TBS nadaje kanały płatnej i darmowej telewizji, jak również dostarcza usługi poprzez Internet, współpracuje komercyjnie z różnymi partnerami przy przedsięwzięciach z dziedziny mediów; działa w porozumieniu z Warner Bros. i HBO, by zwiększyć globalny zasięg Time Warner.

TBS odpowiada za 32 marki telewizyjne nadawane, jako 160 kanałów, w 37 językach w ponad 200 krajach. Poprzez swoje lokalne filie nadaje 46 kanałów w 13 językach w 38 krajach w regionie Azji i Pacyfiku, 73 kanały w 23 językach w 124 krajach regionu EMEA oraz 48 kanałów w trzech językach w 44 krajach Ameryki Łacińskiej. Wśród marek rozrywkowych i informacyjnych Turner Broadcasting System International znajdują się CNN International, CNNj, CNN en Español, HLN, Cartoon Network, Cartoonito, Boing, Boomerang, Pogo, Toonami, Tooncast, Tabi Channel, TNT, Turner Classic Movies, TBS veryfunny, WB, HBO, Mondo TV, Glitz*, Silver, Star!, HTV, Infinito, I.Sat, MuchMusic, truTV, Space i Chilevisión.

Turner Broadcasting System International, Inc. jest spółką zależną Turner Broadcasting System, Inc. (TBS), części koncernu Time Warner.

KONTAKT / AUTOR
Archiwum i notki ogólnodostępne
Źródło podane na dole notki prasowej.
Dane z firm zewnętrznych.
POBIERZ JAKO WORD
Pobierz .docx
Biuro prasowe dostarcza WhitePress
Copyright © 2015-2024.  Dla dziennikarzy
Strona, którą przeglądasz jest dedykowaną podstroną serwisu biuroprasowe.pl, administrowaną w zakresie umieszczanych na niej treści przez danego użytkownika usługi Wirtualnego biura prasowego, oferowanej przez WhitePress sp. z o.o. z siedzibą w Bielsku–Białej.

WhitePress sp. z o.o. nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz odesłania do innych stron internetowych zamieszczone na podstronach serwisu przez użytkowników Wirtualnego biura prasowego lub zaciągane bezpośrednio z innych serwisów, zgodnie z wybranymi przez tych użytkowników ustawieniami.

W przypadku naruszenia przez takie treści przepisów prawa, dóbr osobistych osób trzecich lub innych powszechnie uznanych norm, podmiotem wyłącznie odpowiedzialnym za naruszenie jest dany użytkownik usługi, który zamieścił przedmiotową treść na dedykowanej podstronie serwisu.