Mechanizm programu polega na zbieraniu punktów za zakup określonych produktów i usług firmy: serwerów ProLiant, oprogramowania MS ROK, usług HP Care Pack oraz produktów sieciowych HP. Zebrane w ten sposób punkty partnerzy mogą wymieniać na nagrody. Zdobywcy największej liczby punktów wyjadą dodatkowo w podróż, podczas której własną pracą wspomogą lokalną społeczność i ułatwią jej codzienne funkcjonowanie. Zwycięzcy poprzednich edycji udali się między innymi do Jordanii, gdzie zainstalowali kolektory słoneczne oraz do Laosu, gdzie wybudowali zbiorniki na ryby dla lokalnej szkoły.
Lojalnościowy CSR
IX edycja programu zawiera aż trzy elementy społecznej odpowiedzialności. Są nimi: możliwość wymiany zebranych punktów na cegiełkę na cele charytatywne, przekazanie przez organizatora wszystkich niewykorzystanych punktów na szczytny cel, a także prace na rzecz lokalnej społeczności w kraju, do którego udadzą się zwycięzcy. Każdy z tych elementów ma przykuć uwagę uczestników do znaczenia drobnych czynów, a jedocześnie wielkich gestów, które nic nie kosztują, a przynoszą tak wiele dobrego.
Program HPGO cieszy się dużym zainteresowaniem partnerów, którzy mają okazję uczestniczyć w nim już po raz dziewiąty. Przyciąga on również uwagę ekspertów branży, którzy docenili jego założenia podczas wielu konkursów branżowych. Program został uhonorowany nagrodą Golden Arrow 2014 w kategorii Incentive Travel oraz MP Power Award za najlepszy wyjazd CSR. Otrzymał również wyróżnienie Golden Arrow za Program Lojalnościowy B2B.
Program HPGO będzie realizowany w okresie od listopada 2014 r. do września 2015 r.
Wyjazd dla zwycięzców planowany jest na listopad 2015 r.
Więcej informacji o programie HPGO znajduje się na stronie http://www.hpgo.pl/