Grupa Inpro podsumowała wyniki sprzedaży po dziesięciu miesiącach 2014 roku
Grupa Kapitałowa Inpro zrealizowała w październiku 2014 r. przedsprzedaż (rozumianą jako ilość podpisanych umów przedwstępnych netto) na poziomie 36 umów. W ciągu dziesięciu miesięcy br. Grupa podpisała 359 umów przedwstępnych netto czyli o ponad 13% więcej niż rok wcześniej.
2014-11-13, 19:42

Grupa Inpro w październiku br. podpisała 36 umów przedwstępnych netto, uzyskując niższą sprzedaż o prawie 36% niż w analogicznym miesiącu ubiegłego roku, w którym podpisała 56 umów netto.

Narastająco od stycznia do października 2014 roku Grupa Inpro podpisała łącznie 359 umów netto, czyli o ponad 13% więcej niż w analogicznym okresie roku poprzedniego, kiedy odnotowano 317 umów. Spółka Inpro w okresie styczeń-październik 2014 roku podpisała 295 umów przedwstępnych netto czyli o blisko 5% więcej niż rok wcześniej.

Narastająco po dziesięciu miesiącach Grupa przekazała klientom 183 lokale.

KONTAKT / AUTOR
Archiwum i notki ogólnodostępne
Źródło podane na dole notki prasowej.
Dane z firm zewnętrznych.
POBIERZ JAKO WORD
Pobierz .docx
Biuro prasowe dostarcza WhitePress
Copyright © 2015-2024.  Dla dziennikarzy
Strona, którą przeglądasz jest dedykowaną podstroną serwisu biuroprasowe.pl, administrowaną w zakresie umieszczanych na niej treści przez danego użytkownika usługi Wirtualnego biura prasowego, oferowanej przez WhitePress sp. z o.o. z siedzibą w Bielsku–Białej.

WhitePress sp. z o.o. nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz odesłania do innych stron internetowych zamieszczone na podstronach serwisu przez użytkowników Wirtualnego biura prasowego lub zaciągane bezpośrednio z innych serwisów, zgodnie z wybranymi przez tych użytkowników ustawieniami.

W przypadku naruszenia przez takie treści przepisów prawa, dóbr osobistych osób trzecich lub innych powszechnie uznanych norm, podmiotem wyłącznie odpowiedzialnym za naruszenie jest dany użytkownik usługi, który zamieścił przedmiotową treść na dedykowanej podstronie serwisu.