Żywiec i Discovery prezentują piwne dziedzictwo marki w nowej kampanii
Piwo Żywiec swój niezmienny, zawsze doskonały smak zawdzięcza zaangażowaniu tworzących go ludzi, bogatej historii marki i przede wszystkim wyjątkowemu miejscu, w którym powstaje. W swojej najnowszej kampanii reklamowej stworzonej we współpracy z działem Brand Partnership Discovery Media, Żywiec przybliża konsumentom swoje dziedzictwo i po raz kolejny odkrywa przed nimi bogactwo piwnego świata. Pierwszy spot opowiadający o niezwykłym miejscu, w którym znajduje się Arcyksiążęcy Browar został wyemitowany 3 października br.
2014-10-07, 16:34

Arcyksiążę Albrecht Fryderyk Habsburg na miejsce dla swojego wymarzonego browaru wybrał Kotlinę Żywiecką – niezwykłe, tonące w zieleni miejsce z dostępem do krystalicznie czystej wody z górskiego źródła spod masywu Skrzycznego, która do dziś stanowi podstawę warzonego w Żywcu piwa. W tym wspaniałym miejscu powstał wyjątkowy browar, który od dnia swojego powstania w 1856 roku wyróżniał się zaawansowaniem technologicznym i jakością powstających w nim piw. Mimo późniejszych zawirowań historycznych, do dnia dzisiejszego Arcyksiążęcy Browar zachował swój niepowtarzalny charakter. Dzięki temu Żywiec nieustannie od prawie dwóch wieków jest warzony w tym samym miejscu, co jest niezwykłe w świecie wielkich marek piwa. Wieloletnia tradycja to gwarancja jakości oraz realnego sukcesu firmy – zarówno w Polsce, jak i poza granicami naszego kraju, o czym świadczy międzynarodowa popularność piwa z tańczącą w krakowskich strojach parą na etykiecie

Marka Żywiec pod wieloma względami jest unikatowa zarówno na rynku polskim, jak i światowym. Zawdzięcza to wyjątkowemu miejscu, z którego pochodzi, tworzącym ją ludziom oraz bogatej historii browaru, sięgającej 1856 roku. Elementy te budują dziedzictwo marki, które na piwnej mapie świata zajmuje ważne miejsce. Wspólnie z działem Brand Partnership Discovery Media chcemy je przybliżyć i odkryć przed widzami za pomocą niestandardowych spotów – mówi Tomasz Hadam, Brand Manager marki Żywiec.

Kampania rozpoczęła się 3 października br. Spoty 45” będą emitowane w najważniejszych ogólnopolskich stacjach telewizyjnych, natomiast rozbudowane 60” kreacje, zostaną pokazane tylko na kanałach z portfolio Discovery Networks.

Bardzo nas cieszy kontynuacja współpracy z Grupą Żywiec. Nasza kolejna wspólna kampania potwierdza ogromny potencjał niestandardowych rozwiązań – w szczególności krótkich, dedykowanych form. Są one wartościowe zarówno dla naszych partnerów i przede wszystkim widzów kanałów Discovery – podkreśla Jacek Szymczyk, Ad Sales Director Central Europe, Discovery Networks CEEMEA.

Za poszczególne działania dla marki Żywiec odpowiadają:

produkcja - dom produkcyjny Timecode,

nadzór nad realizacją - dział Brand Partnership Discovery Media,

public relations - TBWA PR,

zakup mediów - MediaVest.

KONTAKT / AUTOR
Archiwum i notki ogólnodostępne
Źródło podane na dole notki prasowej.
Dane z firm zewnętrznych.
POBIERZ JAKO WORD
Pobierz .docx
Biuro prasowe dostarcza WhitePress
Copyright © 2015-2024.  Dla dziennikarzy
Strona, którą przeglądasz jest dedykowaną podstroną serwisu biuroprasowe.pl, administrowaną w zakresie umieszczanych na niej treści przez danego użytkownika usługi Wirtualnego biura prasowego, oferowanej przez WhitePress sp. z o.o. z siedzibą w Bielsku–Białej.

WhitePress sp. z o.o. nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz odesłania do innych stron internetowych zamieszczone na podstronach serwisu przez użytkowników Wirtualnego biura prasowego lub zaciągane bezpośrednio z innych serwisów, zgodnie z wybranymi przez tych użytkowników ustawieniami.

W przypadku naruszenia przez takie treści przepisów prawa, dóbr osobistych osób trzecich lub innych powszechnie uznanych norm, podmiotem wyłącznie odpowiedzialnym za naruszenie jest dany użytkownik usługi, który zamieścił przedmiotową treść na dedykowanej podstronie serwisu.