Fabryka e-biznesu przejęła mielecką agencję OCTOMedia
Mielecka agencja OCTOMedia po licznych rozmowach i negocjacjach, z dniem 01.09.2014r.  przyłączyła się do rzeszowskiej agencji Fabryka e-biznesu Sp. z o.o. (FEB). Negocjacje zakończyły się sukcesem, gdyż wizja obu firm w pełni pokrywała się.
2014-09-25, 19:19

„Najważniejszy dla mnie i zespołu FEB był kontakt z ludźmi z OCTOMedia. Są świetni, charyzmatyczni i łączy nas ta sama pasja i wiara w dominującą pozycję naszych usług w najbliższych latach. Przyłączenie się OCTOMedia do FEB to świetny ruch, gdyż włączyliśmy w nasze szeregi utalentowany zespół, silny kreatywnie, technologicznie i otwarty na nowe rozwiązania, który pozwoli przejść nam zupełnie inny poziom realizowania biznesu. Ilość wiedzy oraz jej jakość pozwolą nam na jeszcze lepszą obsługę naszych Klientów. Oczywiście dalej będziemy sukcesywnie realizować strategię dynamicznego rozwoju i konkurowania na coraz to nowych rynkach.”  - mówi Marcin Zaborowski (wiceprezes FEB)

Zespół Fabryki e-biznesu to już ponad 40 specjalistów oferujących całościową obsługę marki w Internecie. Firma realizuje projekty obejmujące systemy, strony www, rozwiązania marketingowe oraz performance’owe. Z usług FEB do tej pory korzystali m.in.: MNiSW, Caparol, Stiga, Pfizer, HTC, 4F i New Balance.

KONTAKT / AUTOR
Archiwum i notki ogólnodostępne
Źródło podane na dole notki prasowej.
Dane z firm zewnętrznych.
POBIERZ JAKO WORD
Pobierz .docx
Biuro prasowe dostarcza WhitePress
Copyright © 2015-2024.  Dla dziennikarzy
Strona, którą przeglądasz jest dedykowaną podstroną serwisu biuroprasowe.pl, administrowaną w zakresie umieszczanych na niej treści przez danego użytkownika usługi Wirtualnego biura prasowego, oferowanej przez WhitePress sp. z o.o. z siedzibą w Bielsku–Białej.

WhitePress sp. z o.o. nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz odesłania do innych stron internetowych zamieszczone na podstronach serwisu przez użytkowników Wirtualnego biura prasowego lub zaciągane bezpośrednio z innych serwisów, zgodnie z wybranymi przez tych użytkowników ustawieniami.

W przypadku naruszenia przez takie treści przepisów prawa, dóbr osobistych osób trzecich lub innych powszechnie uznanych norm, podmiotem wyłącznie odpowiedzialnym za naruszenie jest dany użytkownik usługi, który zamieścił przedmiotową treść na dedykowanej podstronie serwisu.