– Nasz nowy produkt adresowany jest przede wszystkim do młodych klientów, gdyż to oni najchętniej korzystają z gier w mobilnych urządzeniach – mówi Anna Szwed z Biura Handlowego Kolportera. – Klient otrzymuje w saloniku wydruk, na którym oprócz kodu znajduje się również instrukcja, jak korzystać z doładowania. Następnie po połączeniu się przez telefon z internetem, wchodzi na stronę www.zabilon.pl (strona dostawcy kodów), wpisuje dziesięciocyfrowy kod i pobiera zakupioną przez siebie grę. W ten sposób uzyskuje do niej nielimitowany dostęp.
Przypomnijmy, że marcu br. w punktach handlowych sieci Kolportera – salonikach prasowych i salonach Top-Press – w ramach oferty „Spraw radość sobie i bliskim” wprowadzono sprzedaż doładowań do gier komputerowych na PC i konsol typu Xbox i Sony PlayStation.
W salonikach prasowych Kolportera od maja ub.r. dostępna jest też jednorazowa, elektroniczna karta płatnicza Paysafecard. Klient kupuje za gotówkę wydruk z kodem PIN, umożliwiającym bezpieczne dokonanie płatności online.
Kolporter jest największym dystrybutorem prasy i jednym z największych dystrybutorów towarów FMCG w naszym kraju. Oferuje kompleksową obsługę punktów handlowych i sieci sprzedaży oraz świadczy usługi logistyczne i reklamowe. Spółka zbudowała największą w Polsce, zlokalizowaną w sklepach detalicznych, sieć terminali do sprzedaży doładowań prepaid. Terminale realizują również płatności i usługi elektroniczne. Kolporter jest właścicielem saloników prasowych i salonów Top-Press, a także sieci franczyzowej Traf Press.
Biuro Prasowe Kolportera