Sierpniowa sprzedaż Redanu potwierdza dobre przyjęcie jesiennej kolekcji
Grupa Redan podała szacunkowe przychody ze sprzedaży wypracowanej w sierpniu br. Obroty właściciela marek Top Secret, Troll, Drywash oraz sieci TextilMarket wyniosły 46,6 mln zł i wzrosły o 10,8% r./r. Sieć dyskontowa kontynuowała wzrostowy trend. W części modowej cieszy bardzo dobre przyjęcie jesiennej kolekcji.
2014-09-05, 21:54

„W sierpniu w sieci dyskontowej kontynuowaliśmy wzrostowy trend sprzedażowy. Naszym zdaniem potwierdza to po raz kolejny, że zmiany wprowadzone w TextilMarket m.in. w zakresie oferty oraz działań marketingowych mają charakter trwały. W efekcie spodziewamy się, że cały rok będzie dla segmentu dyskontowego bardzo udany.”- powiedział Bogusz Kruszyński, Wiceprezes Zarządu Redan SA. Podkreślił, że sierpień był także udany w segmencie modowym. „W części fashion bardzo cieszy nas, że na osiągnięty w tym okresie wzrost obrotów znaczący wpływ miała wysoka krajowa sprzedaż artykułów z nowej kolekcji jesień/zima 2014. Oznacza to, że sezonowa oferta jest atrakcyjna i dobrze odbierana przez klientów. Zapowiada to jej dobrą sprzedaż w kolejnych miesiącach. Także na Ukrainie sprzedaż liczoną w hrywnach oceniamy pozytywnie. Dewaluacja hrywny i konieczność przeliczenia walut powoduje jednak, że zanika pozytywny obraz całego segmentu fashion.” – dodał Bogusz Kruszyński.

W sierpniu 2014 r. przychody Grupy Redan wyniosły 46,6 mln zł, czyli o 10,8% więcej niż w roku ubiegłym. Z tego 2,6 mln zł obrotów Grupy zostało uzyskane poprzez sprzedaż internetową, która w sierpniu 2014 r. wzrosła w tym kanale o 19,3% r./r. „To bardzo dobry wynik biorąc pod uwagę już stosunkowo wysoką bazę porównawczą. Efekty przynosi zwiększanie funkcjonalności serwisu, dzięki czemu klienci chętniej korzystają z tej formy zakupów.” – stwierdził Wiceprezes Zarządu Redan SA. Na koniec sierpnia powierzchnia handlowa sieci wyniosła 104,2 tys. m2, co oznacza wzrost o 4% w porównaniu do sierpnia 2013 r. Narastająco od początku roku obroty Grupy Redan wzrosły o 7,6% i wyniosły 307,8 mln zł.

Sieć dyskontów odzieżowych TextilMarket w sierpniu br. wypracowała obroty o ponad 19% większe niż przed rokiem, wynoszące 25,3 mln zł. Sieć sprzedaży sektora dyskontowego na koniec minionego miesiąca liczyła 299 sklepy własne o łącznej powierzchni 64,3 tys. m2 i była o ponad 5% większa niż w sierpniu 2013 r.

W sektorze modowym sierpniowa sprzedaż odzieży i akcesoriów marek Top Secret, Troll i Drywash była o 2,2% wyższa niż przed rokiem i wyniosła 21,3 mln zł. Łączna powierzchnia sieci sprzedaży marek modowych w sierpniu 2014 r. wzrosła o niecałe 2% względem sierpnia 2013 r. i wyniosła 39,9 tys. m2.

KONTAKT / AUTOR
Archiwum i notki ogólnodostępne
Źródło podane na dole notki prasowej.
Dane z firm zewnętrznych.
POBIERZ JAKO WORD
Pobierz .docx
Biuro prasowe dostarcza WhitePress
Copyright © 2015-2024.  Dla dziennikarzy
Strona, którą przeglądasz jest dedykowaną podstroną serwisu biuroprasowe.pl, administrowaną w zakresie umieszczanych na niej treści przez danego użytkownika usługi Wirtualnego biura prasowego, oferowanej przez WhitePress sp. z o.o. z siedzibą w Bielsku–Białej.

WhitePress sp. z o.o. nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz odesłania do innych stron internetowych zamieszczone na podstronach serwisu przez użytkowników Wirtualnego biura prasowego lub zaciągane bezpośrednio z innych serwisów, zgodnie z wybranymi przez tych użytkowników ustawieniami.

W przypadku naruszenia przez takie treści przepisów prawa, dóbr osobistych osób trzecich lub innych powszechnie uznanych norm, podmiotem wyłącznie odpowiedzialnym za naruszenie jest dany użytkownik usługi, który zamieścił przedmiotową treść na dedykowanej podstronie serwisu.