Białostocka marka Victorio na targach mody z udziałem Kenzo Takada
3,5 tysiąca wystawców z całego świata: producentów, importerów i dystrybutorów odzieży, obuwia i akcesoriów, a wśród nich białostocki Prestige Męski - właściciel eleganckiej marki Victorio, zaprezentuje swoją ofertę w trakcie jednej z największych imprez tego typu w Europie - Międzynarodowych Targów Mody Ptak Expo, które odbędą się w dniach 28 – 30 sierpnia w Łodzi.
2014-08-26, 22:06

Podczas targów zostaną zaprezentowane najnowsze propozycje produktów Victorio przygotowanych na zbliżającą się jesień oraz zimę. Wśród nowości znajdą się gustowne marynarki, uniwersalne swetry i bezrękawniki oraz całkiem nowe wzory koszul.

Marka Victorio miała swoją premierę w ubiegłym roku. Jej właścicielem jest działający od przeszło dekady na polskim rynku producent odzieży – Prestige Męski. Produkty tej linii są dedykowane dla mężczyzn ceniących elegancję, wygodę ale też dla poszukujących nowoczesnych wzorów i wysokiej jakości. Kolekcję tworzą uszyte z wysokogatunkowych tkanin koszule, marynarki, spodnie, swetry oraz dzianinowe bezrękawniki.

- Targi w Łodzi to obecnie najważniejsza impreza tego typu w kraju. W tym miejscu zawsze spotykają się wszystkie liczące się podmioty na rynku. To z jednej strony znakomita okazja do nawiązywania nowych kontaktów biznesowych, a jednocześnie obecność na Ptak Expo pozwala budować i wzmacniać swoją pozycję wśród konkurencyjnych firm– przyznaje Krzysztof Kosmowski, włśaciciel marki.

Co ciekawe, na stoisku będą również eksponowane koszule uszyte według projektu Marii Jasiuk, uczennicy białostockiego Zespołu Szkół Technicznych i Ogólnokształcących, laureatki tegorocznej edycji ogólnopolskiego konkursu na młodego projektanta bielizny. Choć konkurs dotyczył garderoby damskiej, ale jedną z nagród – ufundowaną przez właściciela marki Victorio – była możliwość przygotowania indywidualnych projektów koszul, które sygnowane nazwiskiem autorki trafią do sprzedaży w limitowanej edycji.

Na obszarze 20 hektarów, w obiektach o łącznej powierzchni 250 tysięcy metrów kwadratowych, firmy z branży modowej będą prezentowały nowości przygotowane na zbliżającą się jesień i zimę. Premiery kolekcji, które odbędą się na tych targach rozpoczną sezon, a tym samym zainaugurują również sprzedaż nowego asortymentu. Targi w Łodzi odbywają się po raz pierwszy. Imprezę otworzy Kenzo Takada, światowej sławy projektant i twórca marki Kenzo, który osobiście zaprojektował logo Ptak Fashion City.

Według szacunków organizatorów, targi odwiedzi blisko 100 tysięcy firm z kraju i zagranicy, a w szczególności z Rosji, Ukrainy, Białorusi, Czech, Słowacji, Bułgarii, Rumunii, Niemiec i krajów bałtyckich.

KONTAKT / AUTOR
Archiwum i notki ogólnodostępne
Źródło podane na dole notki prasowej.
Dane z firm zewnętrznych.
POBIERZ JAKO WORD
Pobierz .docx
Biuro prasowe dostarcza WhitePress
Copyright © 2015-2024.  Dla dziennikarzy
Strona, którą przeglądasz jest dedykowaną podstroną serwisu biuroprasowe.pl, administrowaną w zakresie umieszczanych na niej treści przez danego użytkownika usługi Wirtualnego biura prasowego, oferowanej przez WhitePress sp. z o.o. z siedzibą w Bielsku–Białej.

WhitePress sp. z o.o. nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz odesłania do innych stron internetowych zamieszczone na podstronach serwisu przez użytkowników Wirtualnego biura prasowego lub zaciągane bezpośrednio z innych serwisów, zgodnie z wybranymi przez tych użytkowników ustawieniami.

W przypadku naruszenia przez takie treści przepisów prawa, dóbr osobistych osób trzecich lub innych powszechnie uznanych norm, podmiotem wyłącznie odpowiedzialnym za naruszenie jest dany użytkownik usługi, który zamieścił przedmiotową treść na dedykowanej podstronie serwisu.