Podopieczni Krakowskiego Towarzystwa Opieki nad Zwierzętami liczą na wsparcie
Krakowskie Towarzystwo Opieki nad Zwierzętami może otrzymać około 15 tysięcy złotych na karmę lub inne niezbędne artykuły dla zwierząt będących pod ich opieką. Wystarczy oddać na nie głos w sierpniowej odsłonie akcji „Pomoc dla schronisk” organizowanej przez firmę KrakVet.
2014-08-20, 19:12

Krakowskie Towarzystwo Opieki nad  Zwierzętami powstało z potrzeby niesienia pomocy bezdomnym, porzuconym i skrzywdzonym zwierzętom. Obecnie pod jego opieką w schronisku znajduje 396 psów i 251 kotów, a w hotelach 51 psów odebranych interwencyjnie z poza gminy, które nie mogły zostać umieszczone w Krakowskim Schronisku. Dodatkowo KTOZ opiekuje się 18 końmi oraz 67 kotami znajdującymi się w domach tymczasowych. Podopieczni mogą liczyć na fachową opiekę i pomoc weterynaryjną, a także otrzymują szansę na znalezienie nowego domu i odpowiedzialnej rodziny. W Krakowskim Schronisku dla Bezdomnych Zwierząt pracuje ponad 100 wolontariuszy, którzy każdego dnia pomagają w umilaniu codzienności zwierząt poszukujących swoich właścicieli. Od początku roku nowe domy znalazło ponad 1000 zwierzaków ze schroniska oraz 54 pupili z hoteli dla zwierząt. Bardzo cieszymy się z tego powodu, jednak nadal mamy sporą liczbę psów i kotów do adopcji. Chcemy, aby ten czas który spędzają bez właścicieli był mimo wszystko przyjemny, dlatego potrzebujemy karm specjalistycznych, brakuje też z kocich saszetek czy karmy bytowej ze średniej półki, a także smyczek, obróżek, szelek, dlatego wygrana w konkursie bardzo pomogłaby naszym podopiecznym - mówi Paulina Boba z KTOZ.

I Ty możesz pomóc

Krakowskie Towarzystwo Opieki nad Zwierzętami aktualnie uczestniczy w sierpniowej edycji akcji „Pomoc dla schronisk” organizowanej przez firmę KrakVet. Inicjatywa ta organizowana jest już od 6 lat. Dzięki niej do potrzebujących psów i kotów powędrowało ponad 90 ton karmy o łącznej wartości 800 tysięcy złotych.

Każdego miesiąca rezygnujemy z części zysków, a nasi klienci z przysługujących im rabatów, przekazując na pomoc dla zwierząt określoną kwotę – mówi właściciel KrakVetu, Marek Batko. Cieszymy się, że nasza akcja wzbudza coraz większe zainteresowanie, a pieniądze trafiają do najbardziej potrzebujących zwierząt – dodaje Marek Batko.

Kto zwycięży w sierpniu i tym samym otrzyma pomoc dla swoich podopiecznych? O tym zdecydują internauci podczas głosowania, w którym już można brać udział. Aby pomóc, wystarczy wejść na stronę www.krakvet.pl i, po ówczesnej rejestracji, w zakładce „Pomoc dla schronisk” zagłosować na wybraną instytucję. To zajmie tylko chwilę, a może poprawić los potrzebujących zwierzaków. Głosy oddawać można do końca miesiąca.

KRAKVET Marek Batko sp. k.

Internetowy sklep zoologiczny Krakvet założony został w 2006 roku przez lekarza weterynarii Jarosława Orła i inżyniera informatyki Marka Batko. W ciągu sześciu lat obecności na rynku stał się liderem branży zoologicznej w Polsce. W swojej ofercie posiada ponad 10 tysięcy produktów dla zwierząt. Obecnie sklep ma ponad 200 tysięcy klientów i realizuje 40 tysięcy zamówień miesięcznie. Od 2008 roku Krakvet prowadzi akcję „Pomoc dla schronisk” w ramach, której przekazuje co miesiąc karmę dla zwierząt wybranemu schronisku. W 2010 roku firma pod marką Zoofast rozpoczęła ekspansję na rynki europejskie. Dzisiaj obecna jest m.in. w Niemczech, Austrii, Węgrzech, Czechach

i Słowacji.

KONTAKT / AUTOR
Archiwum i notki ogólnodostępne
Źródło podane na dole notki prasowej.
Dane z firm zewnętrznych.
POBIERZ JAKO WORD
Pobierz .docx
Biuro prasowe dostarcza WhitePress
Copyright © 2015-2024.  Dla dziennikarzy
Strona, którą przeglądasz jest dedykowaną podstroną serwisu biuroprasowe.pl, administrowaną w zakresie umieszczanych na niej treści przez danego użytkownika usługi Wirtualnego biura prasowego, oferowanej przez WhitePress sp. z o.o. z siedzibą w Bielsku–Białej.

WhitePress sp. z o.o. nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz odesłania do innych stron internetowych zamieszczone na podstronach serwisu przez użytkowników Wirtualnego biura prasowego lub zaciągane bezpośrednio z innych serwisów, zgodnie z wybranymi przez tych użytkowników ustawieniami.

W przypadku naruszenia przez takie treści przepisów prawa, dóbr osobistych osób trzecich lub innych powszechnie uznanych norm, podmiotem wyłącznie odpowiedzialnym za naruszenie jest dany użytkownik usługi, który zamieścił przedmiotową treść na dedykowanej podstronie serwisu.