Nowe saloniki Kolportera
Galerie i centra handlowe w Rybniku, Lubinie, Poznaniu, Gliwicach i Krakowie – to tylko niektóre miejsca, gdzie w lipcu otwarto nowe punkty handlowe Kolportera. Ogólnopolska sieć Kolportera powiększyła się w lipcu łącznie o 17 punktów – 5 salonów Top-Press i 12 saloników prasowych.
2014-08-13, 20:00

Kolporter od kliku miesięcy konsekwentnie restrukturyzuje swoją sieć. Firmie zależy, aby lokalizacje znajdowały się w atrakcyjnych handlowo miejscach, dlatego nowe punkty otwiera przede wszystkim w galeriach i centrach handlowych, dyskontach, super- i hipermarketach.

W lipcu uruchomiono salony Top-Press w Rybniku (CH Plaza), Lubinie (Cuprum Arena), Poznaniu (Kupiec Poznański), Gliwicach (CH Forum) i Krakowie (CH M1).

Wśród dwunastu nowych saloników prasowych znalazły się m.in. punkty zlokalizowane w Carrefourze (Kraków, Zamość, Pruszków) i Biedronce (Sandomierz).

Aktualnie do sieci Kolportera należy 812 saloników prasowych i 180 salonów Top-Press.

Kolporter jest największym dystrybutorem prasy i jednym z największych dystrybutorów towarów FMCG w naszym kraju. Oferuje kompleksową obsługę punktów handlowych i sieci sprzedaży oraz świadczy usługi logistyczne i reklamowe. Spółka zbudowała największą w Polsce, zlokalizowaną w sklepach detalicznych, sieć terminali do sprzedaży doładowań prepaid. Terminale realizują również płatności i usługi elektroniczne. Kolporter jest właścicielem saloników prasowych i salonów Top-Press, a także sieci franczyzowej Traf Press.

Biuro Prasowe Kolportera

KONTAKT / AUTOR
Archiwum i notki ogólnodostępne
Źródło podane na dole notki prasowej.
Dane z firm zewnętrznych.
POBIERZ JAKO WORD
Pobierz .docx
Biuro prasowe dostarcza WhitePress
Copyright © 2015-2024.  Dla dziennikarzy
Strona, którą przeglądasz jest dedykowaną podstroną serwisu biuroprasowe.pl, administrowaną w zakresie umieszczanych na niej treści przez danego użytkownika usługi Wirtualnego biura prasowego, oferowanej przez WhitePress sp. z o.o. z siedzibą w Bielsku–Białej.

WhitePress sp. z o.o. nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz odesłania do innych stron internetowych zamieszczone na podstronach serwisu przez użytkowników Wirtualnego biura prasowego lub zaciągane bezpośrednio z innych serwisów, zgodnie z wybranymi przez tych użytkowników ustawieniami.

W przypadku naruszenia przez takie treści przepisów prawa, dóbr osobistych osób trzecich lub innych powszechnie uznanych norm, podmiotem wyłącznie odpowiedzialnym za naruszenie jest dany użytkownik usługi, który zamieścił przedmiotową treść na dedykowanej podstronie serwisu.