Weranda Country zmienia się w miesięcznik
W czwartek (17 lipca) na rynku pojawi się 39. numer magazynu „Weranda Country” – po raz pierwszy jako miesięcznik. Czasopismo ukazuje się od 2007 roku – początkowo jako kwartalnik, a po roku zostało dwumiesięcznikiem. Magazyn ma najlepszą sprzedaż w swoim segmencie – średnio 30 tysięcy egzemplarzy.
2014-07-15, 22:30

W nowym numerze Werandy Country, wydawanym już jako miesięcznik, czytelnicy znajdą więcej porad oraz inspiracji. Do stałych działów dołączą wywiady ze znanymi ludźmi, którzy zdecydowali się wieść życie poza miastem. Jednocześnie rusza odświeżona wersja strony internetowej www.werandacountry.pl.

Weranda Country – jeszcze więcej, jeszcze częściej

Weranda Country to magazyn o pięknych domach, zielonych ogrodach i ciekawym życiu poza miastem. Skierowany jest do osób, które wybrały mieszkanie daleko od zgiełku metropolii lub marzą o przeprowadzce. Mocną stroną magazynu są nastrojowe sesje wnętrzarskie, reportaże o ludziach, którzy znaleźli sposób nie tylko na życie, ale i biznes za miastem oraz teksty o magicznych miejscach na weekendowy odpoczynek. W czasopiśmie można też znaleźć wiele ciekawych porad ogrodniczych, kulinarnych, ekologicznych i prawnych.

– „W 2007 roku, po raz pierwszy zapraszając do przeczytania Werandy Country, opowiadałam o własnych doświadczeniach z ucieczki za miasto, o odkrywaniu na nowo natury, zapachów i spokoju. Po siedmiu latach wydawania magazynu i lekturze tysięcy listów od czytelników widzę, jak wiele osób i rodzin docenia podobny styl życia. Na łamach naszego czasopisma  przedstawiliśmy setki takich ludzi oraz wyjątkowych miejsc, w których mieszkają. Mamy coraz więcej wiernych czytelników, którzy od dawna namawiali nas, abyśmy pojawiali się częściej. No i stało się – od numeru 5/2014 Weranda Country będzie ukazywać się co miesiąc!” – mówi Teresa Jaskierny założycielka i właścicielka Wydawnictwa TE-JOT, redaktor naczelna Werandy Country.

Pierwsze numery Werandy Country już jako miesięcznika wspierać będzie promocja w 1000 najlepszych punktach sprzedaży w całej Polsce.

Nakład Werandy Country wynosi 50 tysięcy egzemplarzy, a sprzedaż osiąga poziom ponad 32 tysięcy sztuk (dane ZKDP dotyczące wydania 5/2013). Magazyn można kupić w całej Polsce za pośrednictwem wiodących dystrybutorów prasy oraz w największych sieciach handlowych. Zwiększenie częstotliwości wydawania magazynu nie wpłynie na zmianę formatu (225x295 mm), objętości (140 stron), makietę, ani jego cenę (9,99 zł).

Werandacountry.pl inspiruje

Pod koniec czerwca 2014 roku serwis internetowy Weranda Country wystartował w nowej odsłonie. Strona Werandacountry.pl została dostosowana do wersji mobilnej.. Można też oglądać w wysokiej jakości zdjęcia w dużym formacie.

Nowością jest również interaktywność serwisu, dzięki której użytkownicy mogą prowadzić blogi, dyskutować na forum, dodawać galerie zdjęć oraz pokazywać swoje osiągnięcia kulinarne. Na stronach można też znaleźć pomysły DIY, publikować ogłoszenia w działach agroturystyka, rzemiosło, meble, jedzenie i wydarzenia.

Pozostałe tytuły Wydawnictwa TE-JOT

Weranda Country jest jednym z trzech czasopism Wydawnictwa TE-JOT, prezentujących styl życia i piękne wnętrza. Na rynku ukazują się również: miesięcznik Weranda i kwartalnik Weranda Weekend.

„Weranda” to ekskluzywny magazyn wnętrzarski, który ukazuje się już od 14 lat, prezentujący najpiękniejsze polskie domy, rezydencje, ogrody oraz sztukę. Nakład magazynu wynosi 42 800 egzemplarzy, a sprzedaż 27 500 egzemplarzy (wg danych ZKDP za okres I-XII 2013), co daje mu – od lat – pozycję lidera wśród ekskluzywnych tytułów wnętrzarskich.

„Weranda Weekend” to najnowszy projekt Wydawnictwa TE-JOT. Pismo podpowiada jak i gdzie ciekawie oraz aktywnie spędzić wolny czas. Nakład magazynu wynosi 30 000 , a sprzedaż 15 000 egzemplarzy.

TE-JOT wydaje też miesięcznik dla kobiet „Wróżka”. Nakład magazynu 92 000 egzemplarzy, a średnia sprzedaż 53 000 (wg danych ZKDP za okres I-XII 2013).

KONTAKT / AUTOR
Archiwum i notki ogólnodostępne
Źródło podane na dole notki prasowej.
Dane z firm zewnętrznych.
POBIERZ JAKO WORD
Pobierz .docx
Biuro prasowe dostarcza WhitePress
Copyright © 2015-2024.  Dla dziennikarzy
Strona, którą przeglądasz jest dedykowaną podstroną serwisu biuroprasowe.pl, administrowaną w zakresie umieszczanych na niej treści przez danego użytkownika usługi Wirtualnego biura prasowego, oferowanej przez WhitePress sp. z o.o. z siedzibą w Bielsku–Białej.

WhitePress sp. z o.o. nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz odesłania do innych stron internetowych zamieszczone na podstronach serwisu przez użytkowników Wirtualnego biura prasowego lub zaciągane bezpośrednio z innych serwisów, zgodnie z wybranymi przez tych użytkowników ustawieniami.

W przypadku naruszenia przez takie treści przepisów prawa, dóbr osobistych osób trzecich lub innych powszechnie uznanych norm, podmiotem wyłącznie odpowiedzialnym za naruszenie jest dany użytkownik usługi, który zamieścił przedmiotową treść na dedykowanej podstronie serwisu.