Grupa Inpro odnotowała ponad 40% wzrost sprzedaży mieszkań w I połowie 2014 r.
Grupa Kapitałowa Inpro podsumowała wyniki sprzedaży za pierwszą połowę 2014 r. Zrealizowano przedsprzedaż (rozumianą jako ilość podpisanych umów przedwstępnych netto) na poziomie 216 umów czyli o ponad 40% więcej w porównaniu do analogicznego okresu roku poprzedniego. Narastająco od stycznia do czerwca br. Grupa wydała 158 mieszkań.
2014-07-03, 21:46

Grupa Inpro w I półroczu 2014 r. podpisała 216 umów netto, wobec 154 umów w I półroczu roku poprzedniego. Również Spółka Inpro zanotowała wzrost sprzedaży mieszkań o 28,5% podpisując 176 umów netto, gdzie w tym samym okresie 2013 r. suma ta wynosiła 137 umów.

Bardzo dobre wyniki Grupa uzyskała także w II kwartale 2014 r. podpisując 117 umów netto, czyli blisko 30% więcej, niż w II kwartale 2013 r. W samym miesiącu czerwcu br. Grupa uzyskała wynik na poziomie 46 umów netto, czyli o prawie 60% więcej niż w czerwcu 2013 r. Spółka Inpro w II kwartale 2014 r. podpisała 96 umów netto, czyli o ponad 20% więcej niż w analogicznym okresie roku poprzedniego. W czerwcu br. Spółka Inpro podpisała 35 umów netto, czyli o 60% więcej, niż w czerwcu 2013 r.

Narastająco od stycznia do czerwca 2014 roku Grupa Inpro przekazała 158 mieszkań.

KONTAKT / AUTOR
Archiwum i notki ogólnodostępne
Źródło podane na dole notki prasowej.
Dane z firm zewnętrznych.
POBIERZ JAKO WORD
Pobierz .docx
Biuro prasowe dostarcza WhitePress
Copyright © 2015-2024.  Dla dziennikarzy
Strona, którą przeglądasz jest dedykowaną podstroną serwisu biuroprasowe.pl, administrowaną w zakresie umieszczanych na niej treści przez danego użytkownika usługi Wirtualnego biura prasowego, oferowanej przez WhitePress sp. z o.o. z siedzibą w Bielsku–Białej.

WhitePress sp. z o.o. nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz odesłania do innych stron internetowych zamieszczone na podstronach serwisu przez użytkowników Wirtualnego biura prasowego lub zaciągane bezpośrednio z innych serwisów, zgodnie z wybranymi przez tych użytkowników ustawieniami.

W przypadku naruszenia przez takie treści przepisów prawa, dóbr osobistych osób trzecich lub innych powszechnie uznanych norm, podmiotem wyłącznie odpowiedzialnym za naruszenie jest dany użytkownik usługi, który zamieścił przedmiotową treść na dedykowanej podstronie serwisu.