Fundacja BERNARDYN zwycięzcą w czerwcowej akcji „Pomoc dla schronisk”
Ponad szesnaście tysięcy złotych, to kwota którą Fundacja BERNARDYN może przeznaczyć na ok. 400 kg karmy. Została ona zwycięzcą w czerwcowej odsłonie akcji „Pomoc dla schronisk” organizowanej przez KrakVet. Karma będzie znaczącym wsparciem dla Fundacji. Wygranej nie było by jednak bez determinacji sympatyków tej instytucji, którzy do ostatnich chwil oddawali głosy na swojego faworyta.
2014-07-02, 13:29

Comiesięczna akcja „Pomoc dla schronisk” to konkurs organizowany od listopada 2008 roku przez firmę KrakVet. Do tej pory pomoc otrzymało ok. 50 schronisk i instytucji zajmujących się wspieraniem bezdomnym zwierzętom, biorących udział w akcji. To właśnie do nich trafiło już ponad 90 ton karmy za kwotę 800 tysięcy złotych. Wybór nagrody wiąże się z misją firmy KrakVet, która ma na uwadze codzienne potrzeby zwierzaków. W czerwcu rywalizacja o główną nagrodę była bardzo wyrównana. Jednak największą determinacją wykazali się wolontariusze i sympatycy Fundacji BERNARDYN, dzięki czemu wygrali w głosowaniu. Fundacja działa na zasadzie wolontariatu, którymi są pasjonaci zwierzaków chcący przeznaczyć wygraną na zakup karmy i żwirków do kuwet dla swoich podopiecznych. Taka pomoc byłaby znaczącym odciążeniem fundacyjnego budżetu. Obecnie Fundacja  BERNARDYN ma pod swoją opieką 147 psów i kilka koni. W Anielinie prowadzony jest szpital i hospicjum dla chorych zwierzaków, gdzie mogą one liczyć na ciepło ze strony człowieka. W drugim ośrodku prowadzonym przez Fundację są młodsze, potrzebujące zwierzęta. Przyjeżdżają do nas  psy z całej Polski, w ciężkich  stanach. Ich leczenie jest ogromnym i niezwykle kosztownym wysiłkiem. Dodatkowo takie zwierzaki potrzebują specjalnego żywienia, dlatego każde wsparcie jest dla nas niezwykle cenne i pozwala nam prawidłowo dbać czworonogi - mówią wolontariusze Fundacji.

Taką pracę i działania docenia również firma KrakVet i każdego miesiąca rezygnuje  z części zysków. Również nasi Klienci zrzekają się przysługujących im rabatów, przekazując na pomoc dla zwierząt określoną kwotę. Cieszymy się, że nasza akcja wzbudza coraz większe zainteresowanie, a pieniądze trafiają do najbardziej potrzebujących zwierząt – mówi właściciel KrakVetu, Marek Batko. Obecnie na stronie internetowej http://www.krakvet.pl/forum rusza kolejna edycja akcji „Pomoc dla schronisk”. Organizacje potrzebujące pomocy można zgłaszać do połowy miesiąca.

KRAKVET Marek Batko sp. k.

Internetowy sklep zoologiczny Krakvet założony został w 2006 roku przez lekarza weterynarii Jarosława Orła i inżyniera informatyki Marka Batko. W ciągu ośmiu lat obecności na rynku stał się liderem branży zoologicznej w Polsce. W swojej ofercie posiada ponad 10 tysięcy produktów dla zwierząt. Obecnie sklep obsługuje ponad 350 tysięcy klientów i realizuje przeszło 50 tysięcy zamówień miesięcznie. W 2010 roku firma pod marką Zoofast rozpoczęła ekspansję na rynki europejskie. Dzisiaj obecna jest m.in. w Niemczech, Austrii, Węgrzech, Czechach i Słowacji. Krakvet już dwukrotnie zdobył wyróżnienie w prestiżowym rankingu Gazel Biznesu, jako najdynamiczniej rozwijająca się firma.

KONTAKT / AUTOR
Archiwum i notki ogólnodostępne
Źródło podane na dole notki prasowej.
Dane z firm zewnętrznych.
POBIERZ JAKO WORD
Pobierz .docx
Biuro prasowe dostarcza WhitePress
Copyright © 2015-2024.  Dla dziennikarzy
Strona, którą przeglądasz jest dedykowaną podstroną serwisu biuroprasowe.pl, administrowaną w zakresie umieszczanych na niej treści przez danego użytkownika usługi Wirtualnego biura prasowego, oferowanej przez WhitePress sp. z o.o. z siedzibą w Bielsku–Białej.

WhitePress sp. z o.o. nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz odesłania do innych stron internetowych zamieszczone na podstronach serwisu przez użytkowników Wirtualnego biura prasowego lub zaciągane bezpośrednio z innych serwisów, zgodnie z wybranymi przez tych użytkowników ustawieniami.

W przypadku naruszenia przez takie treści przepisów prawa, dóbr osobistych osób trzecich lub innych powszechnie uznanych norm, podmiotem wyłącznie odpowiedzialnym za naruszenie jest dany użytkownik usługi, który zamieścił przedmiotową treść na dedykowanej podstronie serwisu.