Rebranding marki KrakVet został zakończony na początku czerwca. Wtedy też zaprezentowano nową komunikację wizualną. Została ona wprowadzona na stronie www.krakvet.pl , która została zaplanowana w taki sposób, aby ułatwić odbiorcy dostęp do najważniejszych informacji. Całkowitej zmianie uległ layout strony, wprowadzono także nowe funkcjonalności. Poszerzono szczegółowe kategorie produktów dedykowanych dla poszczególnych typów zwierząt. Dzięki nowym rozwiązaniom Klienci zyskają łatwiejszy dostęp do informacji o firmie, danych kontaktowych czy prowadzonych programach lojalnościowych marki. Przy konstruowaniu nowej strony nie można było zapomnieć o aktualnie panujących trendach. Użytkownicy będą mieli ułatwiony dostęp do kanałów społecznościowych marki,będą mogli również w szybszy sposób uzyskać dostęp do akcji specjalnych organizowanych przez KrakVet, mowa tutaj m.in. o akcji Pomoc dla schronisk. Dzięki zastosowanym rozwiązaniom, strona zyskała bardziej intuicyjny charakter, co pozwoli użytkownikom na łatwiejsze korzystanie z nowych propozycji. Koszyk zakupowy nowego serwisu został zbudowany w sposób zwiększający jego funkcjonalność, dzięki czemu Klienci będą mogli w bardziej intuicyjny sposób z niego korzystać. Odświeżenie strony www miało na celu wyjście naprzeciw oczekiwaniom naszych Klientów. Dodatkowo dzięki poprawieniu funkcjonalności proces zakupowy będzie przebiegał szybciej i przyjemniej. Mamy nadzieję, że wprowadzone zmiany spotkają się z uznaniem naszych Klientów - komentuje Marek Batko, właściciel KrakVet. Firma KrakVet za swój jeden z priorytetowych celów stawia ciągły rozwój i międzynarodową ekspansję, dlatego też wprowadzono zmiany związane ze stroną internetową marki. dzięki temu działaniu KrakVet rozpoczął spójną międzynarodową komunikację wraz ze swoją europejską marką - Zoofast.
KRAKVET Marek Batko sp. k.
Internetowy sklep zoologiczny KrakVet założony został w 2006 roku przez lekarza weterynarii Jarosława Orła i inżyniera informatyki Marka Batko. W ciągu ośmiu lat obecności na rynku stał się liderem branży zoologicznej w Polsce. W swojej ofercie posiada ponad 10 tysięcy produktów dla zwierząt. Obecnie sklep obsługuje ponad 350 tysięcy klientów i realizuje przeszło 50 tysięcy zamówień miesięcznie. Od 2008 roku Krakvet prowadzi akcję „Pomoc dla Schronisk” w ramach, której przekazuje, co miesiąc karmę dla zwierząt wybranemu schronisku. W 2010 roku firma pod marką Zoofast rozpoczęła ekspansję na rynki europejskie. Dzisiaj obecna jest m.in. w Niemczech, Austrii, Węgrzech, Czechach i Słowacji. Krakvet już dwukrotnie zdobył wyróżnienie w prestiżowym rankingu Gazel Biznesu, jako najdynamiczniej rozwijająca się firma.