„Sprzedaż w maju w obu segmentach oceniamy pozytywnie. W części dyskontowej osiągnęliśmy znacznie większy wzrost sprzedaży względem przyrostu powierzchni handlowej. Także w segmencie modowym przychody w minionym miesiącu były lepsze niż uzyskane w tym samym okresie rok wcześniej, ale zostało to osiągnięte mimo lekkiego zmniejszenia powierzchni sklepów.” – powiedział Bogusz Kruszyński, Wiceprezes Zarządu Redan SA.
W maju 2014 r. przychody Grupy Redan wyniosły 40,7 mln zł, czyli 7,4% więcej niż rok wcześniej. Na koniec minionego miesiąca powierzchnia handlowa sieci wyniosła 102,1 tys. m2, co oznacza wzrost
o 2% w porównaniu do maja 2013 r. Narastająco od początku roku obroty Grupy sięgnęły 187,3 mln zł, co oznacza 8%.wzrost r./r.
Sieć TextilMarket w maju osiągnęła obroty w wysokości 23,2 mln zł, czyli o 12% większe niż przed rokiem. Sieć sprzedaży segmentu dyskontowego na koniec maja br. składała się z 292 sklepów własnych o łącznej powierzchni 63,1 tys. m2, czyli 4,5% więcej niż w maju 2013 r. Narastająco przez pierwszych pięć miesięcy obroty tego sektora zwiększyły się r./r. o 15,5% do 100 mln zł.
Z kolei w segmencie modowym sprzedaż marek odzieżowych Top Secret, Troll i Drywash w maju wyniosła 17,5 mln zł i była o 2,1% większa niż rok wcześniej. Z tego, uzyskano 2,1 mln zł, czyli 34% więcej niż w analogicznym okresie 2013 r. ze sprzedaży w kanale e-commerce. Łączna powierzchnia sieci sprzedaży sektora fashion na koniec maja 2014 r. wyniosła 39 tys. m2 i była o 1% mniejsza niż w maju 2013 r. Narastająco, przez pierwszych pięć miesięcy br., obroty segmentu modowego wzrosły r./r. o 0,5% do 87,3 mln zł.