Grupa Redan w maju poprawiła sprzedaż w obu segmentach
O 7,4% do 40,7 mln zł wzrosły w maju 2014 r. szacunkowe obroty Grupy Kapitałowej Redan, właściciela marek Top Secret, Troll, Drywash oraz sieci TextilMarket, w porównaniu do tego samego miesiąca 2013 r. W segmencie dyskontowym sprzedaż w ujęciu r./r. zwiększyła się o 12%, a w modowym o 2,1%.
2014-06-11, 22:57

„Sprzedaż w maju w obu segmentach oceniamy pozytywnie. W części dyskontowej osiągnęliśmy znacznie większy wzrost sprzedaży względem przyrostu powierzchni handlowej. Także w segmencie modowym przychody w minionym miesiącu były lepsze niż uzyskane w tym samym okresie rok wcześniej, ale zostało to osiągnięte mimo lekkiego zmniejszenia powierzchni sklepów.” – powiedział Bogusz Kruszyński, Wiceprezes Zarządu Redan SA.

W maju 2014 r. przychody Grupy Redan wyniosły 40,7 mln zł, czyli 7,4% więcej niż rok wcześniej. Na koniec minionego miesiąca powierzchnia handlowa sieci wyniosła 102,1 tys. m2, co oznacza wzrost

o 2% w porównaniu do maja 2013 r. Narastająco od początku roku obroty Grupy sięgnęły 187,3 mln zł, co oznacza 8%.wzrost r./r.

Sieć TextilMarket w maju osiągnęła obroty w wysokości 23,2 mln zł, czyli o 12% większe niż przed rokiem. Sieć sprzedaży segmentu dyskontowego na koniec maja br. składała się z 292 sklepów własnych o łącznej powierzchni 63,1 tys. m2, czyli 4,5% więcej niż w maju 2013 r. Narastająco przez pierwszych pięć miesięcy obroty tego sektora zwiększyły się r./r. o 15,5% do 100 mln zł.

Z kolei w segmencie modowym sprzedaż marek odzieżowych Top Secret, Troll i Drywash w maju wyniosła 17,5 mln zł i była o 2,1% większa niż rok wcześniej. Z tego, uzyskano 2,1 mln zł, czyli 34% więcej niż w analogicznym okresie 2013 r. ze sprzedaży w kanale e-commerce. Łączna powierzchnia sieci sprzedaży sektora fashion na koniec maja 2014 r. wyniosła 39 tys. m2 i była o 1% mniejsza niż w maju 2013 r. Narastająco, przez pierwszych pięć miesięcy br., obroty segmentu modowego wzrosły r./r. o 0,5% do 87,3 mln zł.

KONTAKT / AUTOR
Archiwum i notki ogólnodostępne
Źródło podane na dole notki prasowej.
Dane z firm zewnętrznych.
POBIERZ JAKO WORD
Pobierz .docx
Biuro prasowe dostarcza WhitePress
Copyright © 2015-2024.  Dla dziennikarzy
Strona, którą przeglądasz jest dedykowaną podstroną serwisu biuroprasowe.pl, administrowaną w zakresie umieszczanych na niej treści przez danego użytkownika usługi Wirtualnego biura prasowego, oferowanej przez WhitePress sp. z o.o. z siedzibą w Bielsku–Białej.

WhitePress sp. z o.o. nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz odesłania do innych stron internetowych zamieszczone na podstronach serwisu przez użytkowników Wirtualnego biura prasowego lub zaciągane bezpośrednio z innych serwisów, zgodnie z wybranymi przez tych użytkowników ustawieniami.

W przypadku naruszenia przez takie treści przepisów prawa, dóbr osobistych osób trzecich lub innych powszechnie uznanych norm, podmiotem wyłącznie odpowiedzialnym za naruszenie jest dany użytkownik usługi, który zamieścił przedmiotową treść na dedykowanej podstronie serwisu.