Bardzo dobre wyniki sprzedaży Inpro w maju 2014 r.
Grupa Inpro w maju br. zrealizowała przedsprzedaż (rozumianą jako ilość podpisanych umów przedwstępnych netto) na poziomie 41 umów, czyli o 46 proc. więcej, niż w maju 2013 roku. Narastająco po pięciu miesiącach br. Grupa Inpro podpisała 170 umów przedwstępnych netto wobec 125 w analogicznym okresie roku ubiegłego (wzrost o 36 proc.).
2014-06-10, 14:30

Grupa Inpro w maju br., podpisując 41 umów netto, osiągnęła o 46 proc. wyższą sprzedaż w porównaniu do maja 2013 roku. Bardzo dobry wynik osiągnęła również Spółka Inpro, sprzedając w minionym miesiącu br. łącznie 38 mieszkań i domów netto (w rozumieniu umów przedwstępnych), czyli o 46 proc. więcej niż w analogicznym miesiącu roku poprzedniego. Grupa Inpro od początku 2014 roku podpisała 170 umów netto, czyli o 36 proc. więcej niż w ciągu pięciu pierwszych miesięcy 2013 roku. Od stycznia do maja 2014 r. narastająco Grupa wydała 135 mieszkań.

KONTAKT / AUTOR
Archiwum i notki ogólnodostępne
Źródło podane na dole notki prasowej.
Dane z firm zewnętrznych.
POBIERZ JAKO WORD
Pobierz .docx
Biuro prasowe dostarcza WhitePress
Copyright © 2015-2024.  Dla dziennikarzy
Strona, którą przeglądasz jest dedykowaną podstroną serwisu biuroprasowe.pl, administrowaną w zakresie umieszczanych na niej treści przez danego użytkownika usługi Wirtualnego biura prasowego, oferowanej przez WhitePress sp. z o.o. z siedzibą w Bielsku–Białej.

WhitePress sp. z o.o. nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz odesłania do innych stron internetowych zamieszczone na podstronach serwisu przez użytkowników Wirtualnego biura prasowego lub zaciągane bezpośrednio z innych serwisów, zgodnie z wybranymi przez tych użytkowników ustawieniami.

W przypadku naruszenia przez takie treści przepisów prawa, dóbr osobistych osób trzecich lub innych powszechnie uznanych norm, podmiotem wyłącznie odpowiedzialnym za naruszenie jest dany użytkownik usługi, który zamieścił przedmiotową treść na dedykowanej podstronie serwisu.