Od 3 maja na kanale Disney Channel emitowany jest drugi sezon „Szkoły Księżniczek”. Została również uruchomiona strona www.disney.pl/szkola-ksiezniczek-2, na której młode adeptki nie tylko mogą starać się o odznakę księżniczki, ale również oglądać odcinki o swoich ulubionych księżniczkach. W ramach projektu organizowane są warsztaty dekoratorskie inspirowane Roszpunką („Zaplątani”), w których mogą uczestniczyć wszystkie dziewczynki w wieku powyżej 4 lat.
Najbliższe zajęcia poprowadzi Marta Talma-Koc, projektantka i dekoratorka wnętrz, która za sprawą kilku prostych trików, zwykłym przedmiotom nada bajkowego charakteru. Uczestniczki będą mogły wziąć udział w zabawach plastycznych, które pobudzą ich kreatywność i wyobraźnię.
Jeśli twoja córka marzy o prawdziwym pokoju księżniczki – koniecznie przyjdź z nią na warsztaty i dołącz do „Szkoły Księżniczek” Disneya. Zajęcia są bezpłatne, a zapisy przyjmowane są pod adresem: zapisy@kredkafe.pl
W drugim sezonie widzowie poznają: Aurorę, Ariel, Kopciuszka, Tianę, Roszpunkę, Bellę oraz Annę. Poszczególne odcinki nawiązują do jednej z postaci i jej atrybutów, wśród których znajdują się: śpiew, pływanie, opieka nad zwierzętami, dekorowanie wnętrz, jazda na łyżwach, organizowanie przyjęcia i przygotowanie stroju na wielkie wyjście. To wszystko w zaczarowanej, baśniowej atmosferze, na pograniczu marzeń i rzeczywistości, w świecie, w którym wszystko jest możliwe.
Na stronie internetowej www.disney.pl/szkola-ksiezniczek-2 dziewczynki znajdą inspirujące zadania nawiązujące do wszystkich odcinków z serialu. Po ich wykonaniu uzyskają odznakę świadczącą o nabyciu danej umiejętności. Na koniec będą mogły przystąpić do egzaminu i zostać absolwentką „Szkoły Księżniczek” Disneya.
The Walt Disney Company Polska (TWDC)
TWDC to wiodąca międzynarodowa firma z dziedziny rozrywki rodzinnej i mediów, działająca w pięciu segmentach biznesowych: sieci medialne, parki rozrywki i ośrodki wypoczynkowe, produkcja filmowa, produkty konsumenckie oraz interaktywna grupa medialna.
TWDC istnieje na rynku polskim od 20 lat. Polskie przedstawicielstwo firmy powstało w 1993 roku, a otwarcie The Walt Disney Company Polska nastąpiło w roku 2003. Od 2009 polskie biuro odpowiedzialne jest za cały region Europy Środkowej i Wschodniej, obejmujący 16 krajów, z lokalnymi biurami w Budapeszcie, Pradze i Bukareszcie. We wrześniu 2012 r. TWDC Polska przejęło dystrybucję kinową wszystkich filmów opatrzonych marką Disney, Disney/Pixar, Marvel i Lucasfilm Ltd, stając się czołowym dystrybutorem, który pochwalić się może takimi hitami, jak „Thor: Mroczny świat”, „Kraina Lodu” i „Kapitan Ameryka: Zimowy Żołnierz” oraz nadchodzącymi premierami: „Violetta: Koncert” oraz „Czarownica”.
Disney blisko współpracuje z telewizjami otwartymi oraz kanałami tematycznymi, dystrybuując kontent opatrzony marką Disneya lub bez niej, jak seriale „Gotowe na wszystko” czy „Grey’s Anatomy – Chirurdzy”. W roku 2006 na polskim rynku zadebiutował kanał Disney Channel, który niezmiennie jest jednym z najchętniej oglądanych kanałów w grupie 4 – 15, jak również wśród widzów 4+. Multipleks kanałów Disneya w Polsce obejmuje również Disney XD oraz Disney Junior.
Produkty licencyjne Disneya występujące w kategoriach: zabawki, odzież, wyposażenie wnętrz, artykuły żywnościowe, książki i magazyny, artykuły papiernicze, DVD, Blu-Ray oraz gry, dostępne są u wszystkich największych sprzedawców detalicznych w Polsce.
Cafe Kredka
KREDKA to niezwykłe miejsce dla całej rodziny, w którym można smacznie zjeść i napić się dobrej kawy. W kawiarni panuje miła, swobodna atmosfera, w której idealnie odnajdą się zarówno młodsi, jak i starsi goście. Na dzieci czeka duża przestrzeń do zabawy z ciekawymi, drewnianymi konstrukcjami. W KREDCE znajduje się również bardzo dobrze wyposażona księgarnia oraz sklep z zabawkami. W tygodniu prowadzone są stałe zajęcia dla maluszków oraz kobiet w ciąży. W weekendy organizowane są dodatkowe atrakcje dla rodzin z dziećmi m.in. warsztaty tematyczne, przedstawienia, spotkania z ciekawymi ludźmi oraz zabawy okolicznościowe.