txm24.pl – pierwszy dyskont odzieżowy on-line
Należąca do Grupy Redan, spółka Adesso, właściciel dyskontowej sieci TextilMarket, uruchomiła pierwszy w Polsce internetowy sklep dyskontowy txm24.pl. Szeroki asortyment nowego sklepu dyskontowego jest wciąż intensywnie rozwijany o nowe kategorie produktów. Nowatorski kanał dystrybucji zapewni dotarcie z ofertą dyskontową do nowej grupy klientów – preferujących zakupy on-line i mieszkających w miejscowościach, do których stacjonarna sieć TextilMarket jeszcze nie dotarła.
2014-05-21, 22:59

„Sklep txm24.pl to pierwszy w Polsce sieciowy dyskont odzieżowy z prawdziwego zdarzenia. Dla TextilMarketu - kamień milowy w historii sieci i ogromne wyzwanie dla jej operatora Spółki Adesso. Zmian wymagał system pracy handlowej i magazynowej oraz dostosowanie oferty sieci do reguł obowiązujących w sprzedaży on-line. Jesteśmy jednak pewni, że sprzedaż on-line istotnie poszerzy naszą dotychczasową grupę stałych klientów. Pierwsze wyniki są obiecujące i pokazują, że stworzone mechanizmy oraz kompletność oferty spełniają założone cele. Aktualnie w stałej ofercie mamy ponad 6 tys. artykułów i w krótkim czasie chcemy podwoić tę liczbę”. – powiedział Lech Przemieniecki, Prezes Zarządu Adesso SA.

Dyskonty stacjonarne TextilMarket oferują swoim klientom na co dzień największy wybór odzieży

i akcesoriów dla całej rodziny. Brak konkurencji na polskim rynku w tym kanale dystrybucji powoduje, że dotychczasowe hasło przewodnie sieci TextilMarket „Tanio i modnie ubieramy całą rodzinę” zyskało dodatkowy wymiar. Dyskontowy e-sklep umożliwia zakupy w Internecie 24 godziny na dobę przez 7 dni w tygodniu. Pełna dostępność towaru i ekspresowa wysyłka, utrzymanie przystępnych, dyskontowych cen oraz promocji dla stałych klientów i rabatów obowiązujących w sieci stacjonarnej, a także specjalne obniżki wyłącznie dla klientów sklepu internetowego, zapewnią pozyskanie nowej grupy odbiorców.

W Mysłowicach, gdzie znajduje się magazyn centralny sieci TextilMarket wydzielony został dedykowany obszar magazynowy o powierzchni 1,5 tys. m2, który umożliwia przechowanie blisko 100 tys. sztuk towaru. Sklep txm24.pl w dużej mierze wykorzysta infrastrukturę i doświadczenie Grupy Redan wypracowane przez e-sklep prowadzony dla segmentu modowego. Przy budowie strony txm24.pl bazowano na zaawansowanych rozwiązaniach systemowych Unity – funkcjonalności stosowanej na platformie topsecret.pl. Jednak duże zmiany w layoucie powodują, że pomimo wykorzystania tych samych mechanizmów sklep nabrał unikalnego i charakterystycznego dla TextilMarket stylu.

„W najbliższym czasie skoncentrujemy się na udoskonaleniu sklepu txm24.pl. Nasze plany obejmują m.in. rozszerzenie asortymentu o towar outletowy, uruchomienie działań marketingowych, jak pozycjonowanie, Adwords i promocja poprzez gazetki oraz umożliwienie klientom odbioru zamówień w blisko 300 sklepach TextilMarket.” – dodał Lech Przemieniecki.

KONTAKT / AUTOR
Archiwum i notki ogólnodostępne
Źródło podane na dole notki prasowej.
Dane z firm zewnętrznych.
POBIERZ JAKO WORD
Pobierz .docx
Biuro prasowe dostarcza WhitePress
Copyright © 2015-2024.  Dla dziennikarzy
Strona, którą przeglądasz jest dedykowaną podstroną serwisu biuroprasowe.pl, administrowaną w zakresie umieszczanych na niej treści przez danego użytkownika usługi Wirtualnego biura prasowego, oferowanej przez WhitePress sp. z o.o. z siedzibą w Bielsku–Białej.

WhitePress sp. z o.o. nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz odesłania do innych stron internetowych zamieszczone na podstronach serwisu przez użytkowników Wirtualnego biura prasowego lub zaciągane bezpośrednio z innych serwisów, zgodnie z wybranymi przez tych użytkowników ustawieniami.

W przypadku naruszenia przez takie treści przepisów prawa, dóbr osobistych osób trzecich lub innych powszechnie uznanych norm, podmiotem wyłącznie odpowiedzialnym za naruszenie jest dany użytkownik usługi, który zamieścił przedmiotową treść na dedykowanej podstronie serwisu.