Zmiany personalne w GTF
8 maja 2014 Górnośląskie Towarzystwo Finansowe wprowadziło zmiany w strukturze organizacyjnej Spółki. Decyzją Zarządu GTF operacyjne kierowanie pracami powierzono dyrekcji zarządzającej w składzie Dyrektor Generalny - Dawid Słomian, Dyrektor Sprzedaży i Rozwoju - Cezary Borek oraz Dyrektor Marketingu - Dariusz Polak.
2014-05-21, 23:03

Dawid Słomian, który został mianowany Dyrektorem Generalnym GTF, od 2000 roku związany jest z sektorem bankowym. Współpracował między innymi z Bankiem Handlowym oraz Citibankiem. Od 2002 roku działa w SKOK Kopernik jako menedżer kilku oddziałów, kierownik działu zarządzania jakością, kierownik regionu oraz dyrektor sprzedaży, a od 2010 roku jako członek zarządu. Jest absolwentem studiów doktoranckich Wydziału Zarządzania Akademii Ekonomicznej  w Katowicach.

Do zespołu dyrekcji zarządzającej dołączył również Cezary Borek, który pełni w GTF od blisko roku obowiązki Dyrektora ds. Sprzedaży i Rozwoju. Studiował on na Uniwersytecie Łódzkim oraz w Wyższej Szkole Zarządzania i Prawa w Warszawie. Posiada Dyplom Ministra Skarbu Państwa do zasiadania w radach nadzorczych spółek z udziałem Skarbu Państwa. Związany jest z segmentem consumer finance od blisko 20 lat, będąc w tym czasie na stanowiskach kierowniczych i dyrektorskich m.in. w GE Capital Banku (późniejszy GE Money, obecnie Bank BPH), ING Banku Śląskim, Best SA (będącym w grupie BRE Bank), Domu Finansowym QS, PTF SA (obecnie Santander Consumer Bank). Współpracował również z firmą MW Trade SA w zakresie consultingu oraz audytu finansowo-zarządczego placówek publicznej służby zdrowia na terenie całego kraju.

Dyrektorem marketingu GTF natomiast został Dariusz Polak, który ma ponad 15-letnie doświadczenie w prowadzeniu oraz zarządzaniu projektami marketingowymi i PR. Jest absolwentem studiów podyplomowych Szkoły Głównej Handlowej (marketing internetowy). Od ponad 5 lat obejmuje kierownicze stanowiska odpowiadając za skuteczne zarządzanie i motywację zespołu oraz za realizację zamierzonych celów. W swojej pracy stosuje nowoczesne kanały komunikacji marketingowej, dbając jednocześnie o efektywne wykorzystanie środków finansowych. Poprzez analizę działań i proponowanie nowych rozwiązań internetowych wspierał sukcesy takich firm jak: SKOK Piast, eSKY PL SA, VERTIS.pl. W latach 2011 - 2013 z sukcesem prowadził dział marketingu Profi Credit. Współtworzył rozwój unikalnych i nowoczesnych sieci Programów Partnerskich oraz narzędzi wspierających sprzedaż.

Zarząd Spółki nadal będzie zajmował się zagadnieniami strategicznymi i budżetowymi. Nowe rozwiązanie organizacyjne ma na celu poprawienie komfortu pracy oraz przyśpieszenie trybu podejmowania decyzji, co w efekcie ma zdynamizować rozwój Spółki GTF.

KONTAKT / AUTOR
Archiwum i notki ogólnodostępne
Źródło podane na dole notki prasowej.
Dane z firm zewnętrznych.
POBIERZ JAKO WORD
Pobierz .docx
Biuro prasowe dostarcza WhitePress
Copyright © 2015-2024.  Dla dziennikarzy
Strona, którą przeglądasz jest dedykowaną podstroną serwisu biuroprasowe.pl, administrowaną w zakresie umieszczanych na niej treści przez danego użytkownika usługi Wirtualnego biura prasowego, oferowanej przez WhitePress sp. z o.o. z siedzibą w Bielsku–Białej.

WhitePress sp. z o.o. nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz odesłania do innych stron internetowych zamieszczone na podstronach serwisu przez użytkowników Wirtualnego biura prasowego lub zaciągane bezpośrednio z innych serwisów, zgodnie z wybranymi przez tych użytkowników ustawieniami.

W przypadku naruszenia przez takie treści przepisów prawa, dóbr osobistych osób trzecich lub innych powszechnie uznanych norm, podmiotem wyłącznie odpowiedzialnym za naruszenie jest dany użytkownik usługi, który zamieścił przedmiotową treść na dedykowanej podstronie serwisu.