Marcowa kampania skierowana była zarówno do dotychczasowych, jak i potencjalnych klientów marki Domino’s. Głównym przekazem był gwarantowany krótki czas oczekiwania na dowóz, który sprawia, że dostarczona pizza jest nadal gorąca - jak lato! Reklamy można było z
obaczyć na billboardach, nośnikach city i backlight. Kampania obejmowała również działania digital.
Przy okazji wsponianej kampanii, Domino’s Pizza wprowadziła nową ofertę: „Duża Pizza Dnia“. W jej ramach klienci mogą każdego dnia zamówić inny rodzaj pizzy w atrakcyjnej cenie - 29,90 zł. W poniedziałki proponowana jest pizza Pepperonii, we wtorki Meat Lovers, w środy Farmhouse, w czwartki Domino’s Pepperoni, w piątki Hawajska, w soboty Texas BBQ, a w niedziele Mexicana. Komunikacja nowej oferty wspierana jest przez spot reklamowy na kanale YouTube. „Dużą pizzę dnia” można zamawiać zarówno poprzez www.dominospizza.pl, jak i nowoczesną aplikację mobilną dostępną dla systemu Android oraz iOS. Domino's Pizza udostępnia także klientom unikalne narzędzie Pizza Tracker, dzięki któremu można śledzić stan zamówienia od momentu przygotowania pizzy, aż do dostarczenia przez kuriera.