Ubezpieczenia podróżne dostępne na Fly.pl
Mondial Assistance i internetowe biuro podróży Fly.pl uruchomiły wspólną sprzedaż ubezpieczeń turystycznych w wersji on-line na www.ubezpieczenia.fly.pl. Strona oferuje pakiety dopasowane do różnych potrzeb podróżnych podane w atrakcyjnej formie.
2014-04-11, 12:09

Ze względu na cel podróży można wybrać pakiety dopasowane do wyjazdów krajowych, do Europy (z krajami basenu Morza Śródziemnego) i na cały świat. Polisy obejmują m.in. koszty leczenia i assistance w podróży, ubezpieczenie NNW oraz bagażu podróżnego i sprzętu sportowego. Ubezpieczenie turystyczne pokrywa świadczenia medyczne, których nie obejmuje Europejska Karta Ubezpieczenia Zdrowotnego wydawana przez NFZ (EKUZ). Do wybranych pakietów ubezpieczenia turystycznego gratis dodawane jest assistance domowe, medyczne dla osób pozostających w kraju, usługa Concierge i pet assistance.

Pasażerowie mogą wybierać spośród dwunastu pakietów ubezpieczeniowych. Wyróżnikiem wśród propozycji są, aż trzy opcje ubezpieczenia rezygnacji z podróży, w tym w wersji gwarantującej pełny zwrot kosztów ubezpieczonego biletu czy wycieczki, z każdego możliwego do udokumentowania powodu.

- Mocną stroną oferty są pakiety uwzględniające różne miejsca i cele wyjazdów, a zatem różne zagrożenia. Innej ochrony potrzebuje ktoś wybierający się na weekend np. do Paryża, innej rodzina wyjeżdżająca na wakacje do Egiptu, a jeszcze innej ktoś jadący na narty czy ekscytującą podróż na „drugi koniec świata” – mówi Tomasz Frączek prezes zarządu Mondial Assistance.

- Przedsięwzięcie jest jednym z kroków zmierzających do dostarczania podróżującym szerokiego wyboru usług dodatkowych związanych z turystyką, zwiększających bezpieczeństwo i podnoszących komfort podróży. Cieszymy się, że możemy naszym klientom zaproponować interesujące rozwiązania w dodatku dostarczane przez tak renomowanego partnera – mówi Grzegorz Bosowski prezes zarządu Fly.pl.

Strona została zaprojektowana w technologii responsive web design, co powoduje, że jej wygląd i układ dostosowuje się automatycznie do rozmiaru okna przeglądarki niezależnie od tego czy korzystamy z laptopa, tabletu czy smartfona.

Proces zakupowy w całości odbywa się on-line i składa się z 5 prostych kroków. Po wybraniu okienka z zakresem pasującym do charakteru wyjazdu należy uzupełnić podstawowe dane osobowe dotyczące miejsca i czasu podróży. Po dokonaniu płatności polisa jest przesyłana na podany adres e-mail. Koszt podstawowego ubezpieczenia podróżnego zaczyna się już od kilku zł w przypadku podróży krajowych i kilkunastu zł przy podróżach zagranicznych.

Mondial Assistance jest częścią międzynarodowej grupy ubezpieczeniowo-serwisowej, specjalizującej się w ubezpieczeniach turystycznych i assistance. Obecnie z jej usług świadczonych na wszystkich kontynentach korzysta 250 milionów ludzi. Mondial Assistance wykonuje 1 interwencję co 2 sekundy, tym samym pomagając 3 500 osobom w ciągu każdej godziny.

Fly.pl to pierwsze internetowe biuro podróży, które zaproponowało swoim klientom możliwość rezerwacji wycieczek online tj. w czasie rzeczywistym. Działa już ponad 7 lat, oferując w jednym miejscu, pod jednym adresem starannie dobraną ofertę najlepszych organizatorów podróży, linii lotniczych oraz hoteli.

KONTAKT / AUTOR
Archiwum i notki ogólnodostępne
Źródło podane na dole notki prasowej.
Dane z firm zewnętrznych.
POBIERZ JAKO WORD
Pobierz .docx
Biuro prasowe dostarcza WhitePress
Copyright © 2015-2024.  Dla dziennikarzy
Strona, którą przeglądasz jest dedykowaną podstroną serwisu biuroprasowe.pl, administrowaną w zakresie umieszczanych na niej treści przez danego użytkownika usługi Wirtualnego biura prasowego, oferowanej przez WhitePress sp. z o.o. z siedzibą w Bielsku–Białej.

WhitePress sp. z o.o. nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz odesłania do innych stron internetowych zamieszczone na podstronach serwisu przez użytkowników Wirtualnego biura prasowego lub zaciągane bezpośrednio z innych serwisów, zgodnie z wybranymi przez tych użytkowników ustawieniami.

W przypadku naruszenia przez takie treści przepisów prawa, dóbr osobistych osób trzecich lub innych powszechnie uznanych norm, podmiotem wyłącznie odpowiedzialnym za naruszenie jest dany użytkownik usługi, który zamieścił przedmiotową treść na dedykowanej podstronie serwisu.