TextilMarket zwiększa dynamikę obrotów
O 11,3% do 36,7 mln zł wzrosły w marcu 2014 r. szacunkowe obroty właściciela marek odzieżowych Top Secret, Troll, Drywash oraz sieci dyskontowej TextilMarket, w porównaniu do tego samego miesiąca poprzedniego roku. Lokomotywą wzrostu przychodów Grupy był segment dyskontowy, który urósł aż o 21%. Sprzedaż w części modowej utrzymała się na analogicznym poziomie do ubiegłorocznej.
2014-04-09, 11:11

„W marcu br. osiągnęliśmy znacznie większy wzrost obrotów niż powierzchni handlowej. Szczególnie zadowoleni jesteśmy z rozwoju sprzedaży w części dyskontowej. Z każdym kolejnym miesiącem tego roku notujemy wyższą dynamikę obrotów sieci TextilMarket w ujęciu r./r. W minionym miesiącu wzrost sprzedaży sięgnął już 21%. Na tej części biznesu zarabiamy coraz więcej.” – powiedział Bogusz Kruszyński, Wiceprezes Zarządu Redan SA. – „Z kolei w segmencie modowym sprzedaż w marcu utrzymała się na ubiegłorocznym poziomie. Osiągnięte obroty są satysfakcjonujące biorąc pod uwagę m.in. zmniejszoną powierzchnię handlową segmentu wynikającą z zamknięcia w zeszłym roku nierentownych placówek oraz zmniejszenie wyrażonej w złotych sprzedaży na Ukrainie, co jest wynikiem jedynie dewaluacji hrywny, gdyż poziom sprzedaży liczony w hrywnach był taki sam jak rok temu.” – dodał Bogusz Kruszyński.

W marcu 2014 r. przychody Grupy Redan wyniosły 36,7 mln zł, czyli 11,3% więcej niż rok wcześniej. Na koniec minionego miesiąca powierzchnia handlowa sieci wyniosła 100,4 tys. m2, co oznacza wzrost o 1,5% w porównaniu do marca 2013 r. Narastająco od początku roku obroty Grupy sięgnęły 101,9 mln zł, co oznacza wzrost r./r. o 6,3%.

Sieć TextilMarket w marcu osiągnęła obroty w wysokości 21,0 mln zł, czyli o 21% większe niż przed rokiem. Sieć sprzedaży segmentu dyskontowego na koniec marca składała się z 289 sklepów własnych o łącznej powierzchni 62,5 tys. m2, czyli 4% więcej niż w marcu 2013 r. Narastająco przez pierwsze trzy miesiące obroty tego sektora zwiększyły się r./r. o 15,4% do 52,6 mln zł.

Z kolei w sieci marek odzieżowych Top Secret, Troll i Drywash sprzedaż w marcu wyniosła 15,7 mln zł i była na poziomie marca 2013 r. Z tego, ze sprzedaży w kanale e-commerce uzyskano 2,7 mln zł, czyli 10% więcej niż w analogicznym okresie poprzedniego roku. Łączna powierzchnia sieci sprzedaży sektora fashion na koniec marca 2014 r. wyniosła 37,8 tys. m2 i była na o 2,3% niższa niż w marcu 2013 r. Narastająco przez pierwsze trzy miesiące tego roku obrotu segmentu modowego spadły r./r. o 1,8% do 49,4 mln zł.

KONTAKT / AUTOR
Archiwum i notki ogólnodostępne
Źródło podane na dole notki prasowej.
Dane z firm zewnętrznych.
POBIERZ JAKO WORD
Pobierz .docx
Biuro prasowe dostarcza WhitePress
Copyright © 2015-2024.  Dla dziennikarzy
Strona, którą przeglądasz jest dedykowaną podstroną serwisu biuroprasowe.pl, administrowaną w zakresie umieszczanych na niej treści przez danego użytkownika usługi Wirtualnego biura prasowego, oferowanej przez WhitePress sp. z o.o. z siedzibą w Bielsku–Białej.

WhitePress sp. z o.o. nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz odesłania do innych stron internetowych zamieszczone na podstronach serwisu przez użytkowników Wirtualnego biura prasowego lub zaciągane bezpośrednio z innych serwisów, zgodnie z wybranymi przez tych użytkowników ustawieniami.

W przypadku naruszenia przez takie treści przepisów prawa, dóbr osobistych osób trzecich lub innych powszechnie uznanych norm, podmiotem wyłącznie odpowiedzialnym za naruszenie jest dany użytkownik usługi, który zamieścił przedmiotową treść na dedykowanej podstronie serwisu.