Gotówka na wakacje od marki Familijne
Marka Familijne startuje z drugą edycją loterii Gotówka na wakacje. W tegorocznej jej odsłonie do zdobycia jest aż 1 549 nagród o łącznej wartości ponad 150 000 zł. Poza pieniędzmi na upragniony letni odpoczynek, do wygrania są rodzinne gry planszowe. Sprzedaż promocyjna trwa od 1 maja do 31 sierpnia br.
2014-04-07, 18:06

Marka Familijne ponownie rozdaje pieniądze na upragniony letni odpoczynek w gronie najbliższych. Na  laureatów promocji Gotówka na wakacje czeka aż 1 549 nagród o łącznej wartości 150 054 zł, w tym  nagroda główna 30 000 zł, osiemnaście cotygodniowych nagród pieniężnych w wysokości 1000 zł i 100 zł oraz rodzinne gry planszowe Time's Up – Family. W każdym tygodniu trwania loterii zostanie wyłonionych osiemdziesięciu sześciu zwycięzców.

Promocją objęte są wafle i ciastka marki Familijne w opakowaniach z naklejkami promocyjnymi, zawierającymi kod promocyjny. Aby wziąć udział w loterii konsumenci muszą dokonać zakupu minimum jednego produktu promocyjnego oraz zarejestrować kod ukryty w naklejce  na stronie www.promocjafamilijne.pl lub wysłać pocztą opakowanie z naklejką na adres organizatora. Zgłoszenia przyjmowane są od 1 maja do 1 września 2014 r.

Loteria Gotówka na wakacje uzyska silne wsparcie w mediach (telewizja, prasa branżowa, radio, Internet) oraz w postaci materiałów POS (wobblery, plakaty, ulotki, owijki paletowe, standy produktowe i salesprezentery). Za obsługę promocji odpowiada agencja Soho Square Sp. z o.o.

KONTAKT / AUTOR
Archiwum i notki ogólnodostępne
Źródło podane na dole notki prasowej.
Dane z firm zewnętrznych.
POBIERZ JAKO WORD
Pobierz .docx
Biuro prasowe dostarcza WhitePress
Copyright © 2015-2024.  Dla dziennikarzy
Strona, którą przeglądasz jest dedykowaną podstroną serwisu biuroprasowe.pl, administrowaną w zakresie umieszczanych na niej treści przez danego użytkownika usługi Wirtualnego biura prasowego, oferowanej przez WhitePress sp. z o.o. z siedzibą w Bielsku–Białej.

WhitePress sp. z o.o. nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz odesłania do innych stron internetowych zamieszczone na podstronach serwisu przez użytkowników Wirtualnego biura prasowego lub zaciągane bezpośrednio z innych serwisów, zgodnie z wybranymi przez tych użytkowników ustawieniami.

W przypadku naruszenia przez takie treści przepisów prawa, dóbr osobistych osób trzecich lub innych powszechnie uznanych norm, podmiotem wyłącznie odpowiedzialnym za naruszenie jest dany użytkownik usługi, który zamieścił przedmiotową treść na dedykowanej podstronie serwisu.