Kolporter rozwija możliwości promocji w swojej sieci
400 różnego rodzaju akcji promocyjnych, zostało przeprowadzonych w ubiegłym roku w należącej do Kolportera sieci saloników prasowych i salonów Top-Press. Ponad 50 z nich odbyło się z wykorzystaniem specjalnych, zaprojektowanych przez firmę ekspozytorów.
2014-04-03, 11:33

- Nasze ekspozytory w istotny sposób wpływają na zwiększenie sprzedaży promowanych na nich produktów, nawet o ponad 100 proc. w ciągu miesiąca. Właśnie nimi najbardziej są zainteresowani producenci i marki, z którymi współpracujemy, między innymi: Pepsi, Orange, Wrigley, Polkomtel, Gillette czy koncerny tytoniowe – mówi Piotr Lech, menadżer ds. promocji w Biurze Handlowym Kolportera.

Kolporter do promocji oferowanych w swoich sieciach handlowych słodyczy, zabawek, napojów energetycznych, kosmetyków czy suplementów diety wykorzystuje cztery autorskie ekspozytory. W kwietniu br. w salonikach pojawi się jeszcze jeden, który będzie montowany na regałach z prasą. Składa się z trzech półek, dzięki czemu może być wykorzystywany w promocjach cenowych „2+1” (trzy towary w cenie dwóch), „1+1” (dwa towary w cenie jednego), a także w akcji „Oferta Miesiąca”. Nowy ekspozytor pojawi się w sieci handlowej firmy jeszcze w kwietniu br.

Kolporter jest największym dystrybutorem prasy i jednym z największych dystrybutorów towarów FMCG w naszym kraju. Oferuje kompleksową obsługę punktów handlowych i sieci sprzedaży oraz świadczy usługi logistyczne i reklamowe. Spółka zbudowała największą w Polsce, zlokalizowaną w sklepach detalicznych, sieć terminali do sprzedaży doładowań prepaid. Terminale realizują również płatności i usługi elektroniczne. Kolporter jest właścicielem saloników prasowych i salonów Top-Press, rozwija także sieć franczyzową Traf Press.

Biuro Prasowe Kolportera

KONTAKT / AUTOR
Archiwum i notki ogólnodostępne
Źródło podane na dole notki prasowej.
Dane z firm zewnętrznych.
POBIERZ JAKO WORD
Pobierz .docx
Biuro prasowe dostarcza WhitePress
Copyright © 2015-2024.  Dla dziennikarzy
Strona, którą przeglądasz jest dedykowaną podstroną serwisu biuroprasowe.pl, administrowaną w zakresie umieszczanych na niej treści przez danego użytkownika usługi Wirtualnego biura prasowego, oferowanej przez WhitePress sp. z o.o. z siedzibą w Bielsku–Białej.

WhitePress sp. z o.o. nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz odesłania do innych stron internetowych zamieszczone na podstronach serwisu przez użytkowników Wirtualnego biura prasowego lub zaciągane bezpośrednio z innych serwisów, zgodnie z wybranymi przez tych użytkowników ustawieniami.

W przypadku naruszenia przez takie treści przepisów prawa, dóbr osobistych osób trzecich lub innych powszechnie uznanych norm, podmiotem wyłącznie odpowiedzialnym za naruszenie jest dany użytkownik usługi, który zamieścił przedmiotową treść na dedykowanej podstronie serwisu.