Food & Drink Expo to najważniejsza w Wielkiej Brytanii wystawa artykułów spożywczych i napojów, odbywająca się od 20 lat. Tegoroczna edycja gościć będzie ponad 650 wystawców z sektora produkcji spożywczej, gastronomii, handlu hurtowego i detalicznego, pochodzących z obszaru Zjednoczonego Królestwa oraz innych państw. W ramach wystawy odbędzie się także Farm Shop & Deli Show, obejmujące debaty i wykłady ekspertów branżowych.
Firma Voda Naturalna zaprezentuje podczas wystawy Food & Drink Expo pierwszą w Polsce wodę źródlaną premium (pod tą samą marką), a także linię wód funkcjonalnych. Flagowym produktem z tej serii jest woda z dodatkiem kolagenu wspomagającego procesy odmładzania i regeneracji skóry, czyli Voda Collagen, w charakterystycznej butelce w kolorze fuksji. – „Rok od premiery pierwszej wody funkcjonalnej, Vody Collagen, rozszerzymy portfolio produktów z tej serii. Naszą nową propozycją podzielimy się z odwiedzającymi targi, natomiast oficjalna premiera w Polsce nastąpi w perspektywie kilku tygodni” – mówi Michał Niemczycki, prezes zarządu i właściciel firmy Voda Naturalna.
Popularność Vody Naturalnej i Vody Collagen rośnie w szybkim tempie. Produkty znajdują się w ofercie ponad 75 supermarketów i delikatesów w kraju oraz w ponad 250 restauracjach i hotelach w Polsce, a także w delikatesach alma24.pl i frisco.pl. Ponadto, Voda Collagen sprzedawana jest w segmencie „beauty” (salony i kliniki urody, fitness i SPA) oraz aptecznym, za pośrednictwem sieci aptek i portalu DOZ – ‘dbam o zdrowie’. – „Aktualnie rozwijamy również dystrybucję w Europie, Azji, Rosji, na Środkowym Wschodzie oraz w Stanach Zjednoczonych i Kanadzie” – dodaje Wojciech Rykalski, dyrektor operacyjny Vody Naturalnej.
W marcu 2014 roku rozlewnia Vody Naturalnej, zlokalizowana w okolicach Muszyny, otrzymała certyfikat HACCP. Potwierdził on, że zakład spełnia wszelkie wymagania bezpieczeństwa produktów zgodnie z przepisami prawa oraz zasadami dobrej praktyki produkcyjnej.
Dbałość o najwyższą jakość, a także unikatowe opakowanie sprawiły, że Voda Naturalna została zauważona przez portal finewaters.com, który zrzesza najwyższej klasy wody z całego świata. Z kolei Voda Collagen znalazła się w ścisłym finale międzynarodowego konkursu Beverage Innovation Awards 2013, a także zdobył certyfikaty „Dobry produkt – wybór ekspertów 2013” (PTWP) oraz „Doceń polskie”. Ponadto, prezes i właściciel firmy Voda Naturalna Michał Niemczycki wystąpił w listopadzie 2013 roku podczas 10. Global Bottled Water Congress w Nashville (USA) z prelekcją na temat „budowania marki luksusowej z Europy Wschodniej”.