Bardzo dobre wyniki sprzedaży Inpro w lutym 2014 r.
Grupa Kapitałowa Inpro utrzymuje bardzo dobre wyniki sprzedaży mieszkań. W lutym br. zrealizowała przedsprzedaż (rozumianą jako ilość podpisanych umów przedwstępnych netto) na poziomie 29 umów, czyli o ponad 60 proc. więcej, niż w lutym 2013 roku. Narastająco po dwóch miesiącach br. Grupa Inpro podpisała 68 umów przedwstępnych netto wobec 37 w analogicznym okresie roku ubiegłego (wzrost o 84%).
2014-03-07, 16:49

“Luty to kolejny dobry miesiąc dla Grupy Inpro. Systematycznie sprzedajemy mieszkania i domy naszych inwestycji. Widać również zainteresowanie programem MdM. Dodatkowo, aby zachęcić mniej zdecydowanych klientów, wprowadziliśmy wiosenne promocje w ramach poszczególnych inwestycji. W minionym miesiącu podpisalismy aż 39 umów deweloperskich. Liczymy, że dobra koniunktura na rynku nieruchomości utrzyma się jeszcze przez dłuższy czas. - powiedział Rafał Zdebski, Dyrektor handlowy Inpro S.A.

Grupa Inpro w lutym br., podpisując 29 umów netto, osiągnęła o ponad 60 proc. wyższą sprzedaż w porównaniu do lutego 2013 roku. Bardzo dobry wynik osiągnęła również Spółka Inpro, sprzedając w minionym miesiącu br. łącznie 22 mieszkania i domy netto (w rozumieniu umów przedwstępnych), czyli o 30 proc. więcej niż w analogicznym miesiącu roku poprzedniego. Grupa Inpro od początku 2014 roku podpisała 68 umów netto, czyli o 84 proc. więcej niż w ciągu dwóch pierwszych miesięcy 2013 roku.

KONTAKT / AUTOR
Archiwum i notki ogólnodostępne
Źródło podane na dole notki prasowej.
Dane z firm zewnętrznych.
POBIERZ JAKO WORD
Pobierz .docx
Biuro prasowe dostarcza WhitePress
Copyright © 2015-2024.  Dla dziennikarzy
Strona, którą przeglądasz jest dedykowaną podstroną serwisu biuroprasowe.pl, administrowaną w zakresie umieszczanych na niej treści przez danego użytkownika usługi Wirtualnego biura prasowego, oferowanej przez WhitePress sp. z o.o. z siedzibą w Bielsku–Białej.

WhitePress sp. z o.o. nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz odesłania do innych stron internetowych zamieszczone na podstronach serwisu przez użytkowników Wirtualnego biura prasowego lub zaciągane bezpośrednio z innych serwisów, zgodnie z wybranymi przez tych użytkowników ustawieniami.

W przypadku naruszenia przez takie treści przepisów prawa, dóbr osobistych osób trzecich lub innych powszechnie uznanych norm, podmiotem wyłącznie odpowiedzialnym za naruszenie jest dany użytkownik usługi, który zamieścił przedmiotową treść na dedykowanej podstronie serwisu.