Marka Gatta od wielu sezonów proponuje swoim klientkom zarówno pełną kolekcję pończoszniczą, jak i odzieżową. Sesję wizerunkową najnowszych propozycji na wiosnę i lato 2014, przygotował polski fotograf, mieszkający na stałe w Paryżu – Sebastian Cviq. Realizował on kampanie dla znanych polskich projektantów, m.in. Evy Minge czy domu mody LaMania. Wszystkie zdjęcia nowej kolekcji Gatta zostały wykonane w słonecznym Los Angeles w lokalizacjach doskonale wpisujących się w trendy, na które marka stawia w tym sezonie. Twarzą kampanii została Zuzanna Buchwald (Mango Models).
„Po sesjach w Grecji czy Hiszpanii, przyszła pora na gorące Los Angeles. Wybraliśmy to miejsce, ponieważ doskonale wpisuje się ono w klimat wiosenno-letniej kolekcji Gatta: jest modnie, kobieco, ale niezobowiązująco i sportowo. W kampanii prezentowane są flagowe modele marki na nadchodzący sezon, zarówno ubrania, jak i dodatki, z których przede wszystkim znana jest Gatta: rajstopy, pończochy czy skarpetki” – mówi Monika Kazimierczak, Brand Manager Gatta.
Sesja wizerunkowa Gatta wiosna-lato 2014:
Fotograf: Sebastian Cviq
Modelka: Zuzanna Buchwald / Mango Models
Firma FERAX – lider w produkcji wyrobów pończoszniczych w Polsce – jest właścicielem marki Gatta. Spółka prowadzi działalność od 1993 roku. Ferax posiada jedną z największych i najnowocześniejszych fabryk w Europie. Produkty marki Gatta dostępne są w salonach firmowych w największych miastach Polski oraz w dobrych sklepach z bielizną i rajstopami. Oprócz rodzimego rynku z niesłabnącym powodzeniem sprzedawane są także w krajach Unii Europejskiej, na Ukrainie, w Rosji, a nawet w takich krajach jak Mongolia czy Australia.