Tytuł „Dobry Produkt – Wybór Konsumentów” jest przyznawany od 4 lat przez redakcję „Forum Biznesu” na podstawie ogólnopolskiego badania preferencji i postaw konsumentów. Patronem i opiekunem merytorycznym inicjatywy jest Instytut Filozofii i Socjologii Polskiej Akademii Nauk. W badaniu respondenci odpowiadali na otwarte pytania: które marki produktów uważają za godne zaufania, najlepsze w danej kategorii i dobre jakościowo. Pytania sformułowano tak, by nie sugerować badanym konkretnych nazw marek. W kategorii „Wód dystrybuowanych” konsumenci najwyżej ocenili wodę źródlaną Dar Natury firmy Nestlé Waters Polska S.A. Oddział Dar Natury.
Aż 70% konsumentów określa dzisiaj siebie jako świadomych i wymagających[2]. Podejmowane przez nich decyzje stają się procesem wielowymiarowym. Oprócz jakości produktu, zwracają uwagę na oszczędność czasu związaną z zakupem i realizacją zamówienia. Wybierając dany produkt, chcą być spokojni i pewni, że podjęli najlepszą z możliwych decyzji. Staramy się im w tym pomóc, stale dostosowując naszą ofertę do ich zmieniających się potrzeb i zróżnicowanego trybu życia. Przyznany nam tytuł „Dobry Produkt 2013 – Wybór Konsumentów” jest niezwykle budujący przede wszystkim dlatego, że wyboru dokonali sami konsumenci. Stawiając na wodę źródlaną Dar Natury potwierdzili, że nasze działania są trafne i skuteczne oraz zmotywowali nas do jeszcze większego zaangażowania i dalszego rozwoju oferty – komentuje Martyna Grzesiak, koordynator ds. marketingu w Nestlé Waters Polska S.A. Oddział Dar Natury.
Woda źródlana Dar Natury jest dostarczana do polskich domów i biur od ponad 20 lat. Wybrany z oferty produkt można zamówić na stronie www.darnatury.pl, poprzez formularz on-line lub telefoniczny kontakt z konsultantem. Dostawa realizowana jest bezpłatnie. Wśród produktów firmy Nestlé Waters Polska S.A. Oddział Dar Natury klienci mogą wybierać dogodne dla siebie „pakiety rozwiązań” jak np. zestawy: Eko Dom Plus czy Eko Firma. Dla ich wygody, w ofercie firmy dostępne są również dodatkowe produkty m.in. kawa Nescafé, herbaty i syropy dostarczane do biur i domów wraz z wodą źródlaną.
Dopasowanie produktów do potrzeb klientów jest dla Nestlé Waters Polska S.A. Oddział Dar Natury równie ważne, jak sposób ich dostarczania. Dlatego firma stosuje proekologiczne rozwiązania, stawiając na rozwój tzw. ekofloty. W 2005 r. jako pierwsza w kraju wprowadziła pojazd z systemem CNG (Compressed Natural Gas) – Iveco Daily 65C. W tej chwili firma dysponuje już 8 takimi samochodami. Również jako pierwsza w Polsce zainwestowała w elektryczny samochód dostawczy Renault Kangoo Z.E. w 100% zasilany energią elektryczną. Działania te wpisują się w globalny cel Nestlé, jakim jest redukcja emisji CO2 o 20% w latach 2010 – 2015.
Więcej informacji na temat wody źródlanej Dar Natury i firmy Nestlé Waters Polska S.A. Oddział Dar Natury znajduje się na www.darnatury.pl.
***
Informacje o Nestlé Waters Polska S.A. Oddział Dar Natury
Nestlé Waters Polska S.A. Oddział Dar Natury jest producentem i dystrybutorem wody źródlanej do urządzeń dozujących wodę w biurach i domach prywatnych w Polsce pod markami: Dar Natury (w butlach 18,9 L) i Nestlé Aquarel (w butlach 11 L). Firma zajmuje pozycję krajowego lidera na rynku wody HOD (Home and Office Delivery) i należy do europejskiego stowarzyszenia zrzeszającego producentów wód butelkowanych Watercoolers Europe. Jakość i bezpieczeństwo oferowanych przez Nestlé Waters Polska S.A. Oddział Dar Natury produktów potwierdzają liczne nagrody i certyfikaty, w tym: ISO 22000, ISO 9001, ISO 14001, OHSAS 18001. Firma posiada również Certyfikat HACCP, poświadczający stosowanie Systemu Zapewniania Bezpieczeństwa Zdrowotnego Żywności przez Zakład Produkcyjny Nestlé Waters Polska S.A. w Częstoniewie. Spełnia także restrykcyjne wymagania systemu HACCP i zasad Dobrych Praktyk Higienicznych w szeroko pojętej działalności dystrybucyjnej. Spółka uzyskała również Certyfikat NSF International, który potwierdza zgodność Dobrych Praktyk Produkcyjnych i Dobrych Praktyk Higienicznych stosowanych w firmie z wymogami Watercoolers Europe, zawartymi w Kodeksie Dobrych Praktyk Higienicznych.
[1] Za eGospodarka.pl: Badanie przeprowadzone przez Gemius na zlecenie e-Commerce, grudzień 2012
[2] Euro RSCG Worldwide, The Emergence of the New Consumer, 2010 r.