Organizując konferencję, firma Kaspersky Lab Polska skupiła się na pracy oraz na merytorycznych rozmowach. Z tego powodu na imprezę zaproszono wyróżniających się Partnerów, którzy mieli możliwość uczestniczenia w otwartej dyskusji poświęconej warunkom współpracy i sprzedaży produktów Kaspersky Lab.
Podczas konferencji przedstawiciele Kaspersky Lab Polska zaprezentowali podsumowanie działalności firmy w 2013 r. i poinformowali uczestników o najnowszych produktach oraz planowanych premierach biznesowych. Dzięki formule skupiającej się na pracy i dialogu z Partnerami firmie udało się uzyskać wiele cennych informacji od uczestników spotkania, co przełoży się zapewne na stworzenie warunków współpracy, które będą jeszcze bardziej atrakcyjne dla obydwóch stron.
Jedna z zaproszonych firm zajmujących się dystrybucją oprogramowania Kaspersky Lab - Miecz Net - została uhonorowana wyróżnieniem za największy wzrost sprzedaży wśród Partnerów rozpoczynających współpracę z Kaspersky Lab Polska.
Informację można wykorzystać dowolnie z zastrzeżeniem podania firmy Kaspersky Lab jako źródła.
Wszystkie informacje prasowe Kaspersky Lab Polska są dostępne na stronie http://www.kaspersky.pl/news.