Zespół redakcyjny motogen.pl tworzą motocykliści – zarówno kobiety, jak i mężczyźni, o różnych zainteresowaniach. Celem strategicznym portalu jest popularyzacja tematyki motocyklowej nie tylko wśród zapaleńców nie widzących świata poza własnym jednośladem, ale też wśród osób, dla których może być to forma spędzania wolnego czasu i oderwania się od codzienności.
Portal wypełniają szczegółowe testy zarówno samych motocykli, jak i akcesoriów, relacje z wszelkich ważnych imprez i wydarzeń. Treści są bogato ilustrowane zdjęciami i materiałami video. Portal jest również otwarty na treści dostarczane przez samych fanów jednośladów – wszystkie artykuły mogą być komentowane, portal prowadzi również forum oraz daje możliwość założenia indywidualnego bloga.
„Zbyt często słowo motocykle niesie za sobą negatywne konotacje młodych ludzi igrających z życiem własnym i innych. A przecież motocykle to również turystyka motocyklowa, piękne maszyny, bezpieczna forma sprawnego poruszania się po zatłoczonym mieście i mnóstwo frajdy. Dodatkowo to bardzo rozbudowany rynek odzieży i akcesoriów – znacznie bogatszy de facto niż np. samochodowy. Dlatego sam znając frajdę z jazdy na motocyklu cieszę się, że możemy pracować przy tym projekcie i budować popularność tego świetnego portalu, jak i całej kategorii motocyklowej” – mówi Michał Hertel, dyrektor marketingu MakoLab SA
MakoLab SA na rzecz motogen.pl świadczy kompleksowe usługi z obszaru e-marketingu. Wśród nich znajdują się bieżąca optymalizacja i pozycjonowanie serwisu. Zespół odpowiada również za reklamę w wyszukiwarkach i sieciach społecznościowych, a także wspiera redakcję w tworzeniu treści wartościowych zarówno z punktu widzenia czytelników portalu, jak również zrozumiałych przez roboty wyszukiwarek internetowych.
Więcej informacji o MakoLab SA
MakoLab SA jest firmą informatyczną notowaną na rynku New Connect GPW w Warszawie. Od ponad 20 lat dostarcza klientom kompleksowe rozwiązania IT podporządkowane zasadzie „any time, any place, any platform”. W tym celu wykorzystuje najnowsze technologie internetowe, webowe i mobilne.
Klientami MakoLab są duże przedsiębiorstwa działające globalnie oraz sektor MŚP. Źródłem blisko połowy przychodów jest eksport. Spółka obsługuje firmy, oddziały i partnerów koncernu Renault-Nissan w Europie i Azji. Polscy klienci to m.in. Philips Lighting Poland, BRE Bank, grupa Apsys, grupa funduszy Arka, Ferax (marka Gatta). Spółka zatrudnia ponad 70 osób, posiada biura w Łodzi, Warszawie, Paryżu i Londynie.
Głównymi obszarami działalności Spółki są Web Media i Business Solutions.
WEB MEDIA
Web Media oferuje produkty i usługi zapewniające klientom efektywne prowadzenie działalności w internecie. Firma proponuje kompleksową obsługę obejmującą tworzenie portali www i e-commerce, ich obsługę oraz działania marketingowe w tym SEO/SEM. Szczególne miejsce w ofercie zajmuje wspieranie obecności klientów na portalach społecznościowych oraz aplikacje dla urządzeń mobilnych m.in. iPhone/iPad, tabletów i telefonów z system Android. Tym, co dodatkowo wyróżnia MakoLab jest wdrażanie narzędzi Semantic Web rozwijanych przez światowych liderów tych technologii, zaakceptowanych i wspieranych przez twórców najpopularniejszych wyszukiwarek.
BUSINESS SOLUTIONS
Business Solutions wdraża autorskie rozwiązania do kompleksowego zarządzania procesami biznesowymi przedsiębiorstw:
- Fractus – system służący do zarządzania sprzedażą i magazynami przeznaczony głównie dla sieci handlowych, firm wielodziałowych oraz sieci franchisingowych;
- ColDis – system wspomagający procesy zarządzania nieruchomościami i centrami handlowymi, a także procesy inwestycyjne w tych obiektach;
- Kalkulatory finansowe – aplikacja dla instytucji finansowych wspierająca komunikację z klientem przez internet, ocenę jego zdolności kredytowej oraz decyzję o przyznaniu kredytu, bądź leasingu;
- MakoCRM, LMT – autorskie systemy wspierania relacji z klientami.
Wszystkie systemy MakoLab mogą być dostosowane do indywidualnych potrzeb klienta oraz zintegrowane z dowolnymi systemami ERP.
mSEMANTIC
MakoLab należy do nielicznych firm i pionierów w Polsce, które oferują rozwiązania z zakresu Semantic Web. Od czasu gdy Google ogłosił wykorzystanie ontologii GoodRelations — Spółka MakoLab oferuje semantyczne znakowanie produktów w sklepach internetowych i innych rozwiązaniach e-commerce.
Od 2013 roku jest udziałowcem w spółce Chemical Semantics z siedzibą w Gainsville na Florydzie (USA), która opracowuje oprogramowanie dla sektora naukowego i wydawniczego bazujące na technologii semantycznej.
SCIENCE
Dział Science jest sprzedawcą oprogramowania dla sektora naukowego i przemysłowego z branży chemicznej uznanych światowych producentów tego oprogramowania m.in.: ACD Labs. Inc. i HyperCube Inc.
DATA CENTER
Dział Data Center świadczy usługi kolokacji i hostingu oraz utrzymania infrastruktury IT. Wykorzystuje do tego własne centrum danych zlokalizowane w Łodzi, które zostało w pełni wyposażone w profesjonalną infrastrukturę komputerową, sieciową, energetyczną o najwyższych standardach bezpieczeństwa. W zakres oferty Data Center wchodzi także wdrażanie rozwiązań telekomunikacyjnych przede wszystkim instalacja oraz konfigurację systemów VoIP. MakoLab jest resellerem urządzeń telekomunikacyjnych Aastra – lidera na rynku systemów VoIP.
Więcej informacji na temat MakoLab: www.makolab.pl